Hallo Dames, op 26-12-12 gisteren dus heb ik weer een test gedaan, Na nog steeds niet ongi te zijn, En daar kwam de uitslag een dinker en een lichte streep.. Weet iemand mischien iets meer.,? Wil heel graag, 😊 [ATTACH=CONFIG]11822[/ATTACH]
DeejSjhuOud lidBerichten: 155Lid sinds: 3 december 2012
Ik zie duidelijk een streep en een streep=zwanger. Over 2 dagen nog een testje doen en dan zal de streep wel al donkerder zijn! Alvast een felicitatie!
@Jd Dankjewel., Toch wil ik eerst nog een test doen voor de zekerheid., Hoooop zo dat het waar is., Maar omdat die zo licht is, vandaar., Maar betere kerstkado had ik me niet kunnen wensen :oops:
kon niet afwachten, dus vandaag maar nog een test gedaan 😃 Was weer licht, maar donkerde dan gisteren., H.A Gebeld, & ook die denkt dat ik zwanger ben:-D
Sabrina1984Oud lidBerichten: 1.547Lid sinds: 24 juli 2009
Anders even de digitale test van Clearblue halen, die zijn overduidelijk met zwanger of niet zwanger komt er dan in beeld te staan. Vind ik zelf ideaal!
Sabrina1984, H.A heeft net wel terug gebeld, 1ste woensdag na jaarisseling meteen Vk bellen, want ze denkt dat ik mischien al 4 weken ben., Afwachten dus, dus de twijfel kan nu wel weggenoemen neme ik aan, & ook de dokter zei, 2 x een lichte streep op 2 verschillende testen = Zwanger:mrgreen:
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
@lilly we hebben vandaag weer een test gedaan, kunnen het gewoon echt niet geloven zo snel .. & om t ekijken of het streepje donkerder word., & indd I'm Soooooo Happy ❤️ 😃
suus1Oud lidBerichten: 2.511Lid sinds: 26 november 2009
Dank jullie wel., Genieten willen we zeker, maar het is gewoon nog steeds onwerkelijk., Begin jan naar de vk mischien dat het dan echt binnen timmerd hahaha ook nog niet echt het gevoel, wel veel beroerde vlagen & vaak hoofdpijn., Maar 'nog' niet echt misselijk enzo hahaha dank jullie wel :oops: