daniellaaaOud lidBerichten: 47Lid sinds: 12 december 2012
Ha meiden! Sinds deze maand temperatuur ik voor het eerst. Ik kan er alleen niet erg wijs uit worden en heb het gevoel dat het alle kanten op gaat. Mijn laatste 2 cyclussen duurden ieder 36 dagen. Kan je al zien of mijn eisprong al is geweest of niet? Groetjes![ATTACH=CONFIG]11839[/ATTACH]
Madelief1980Oud lidBerichten: 3.041Lid sinds: 17 november 2009
Hoi!
Hoe hou je het bij? Er zijn twee goede websites vind ik
www.fertilityfriend.com of
www.countdowntopregnancy.com. Beiden helpen je om uit de brij van cijfers een eisprong te halen. En een paar dagen na je eisprong zie je dan op je grafiek wanneer deze is geweest.
Thanks voor de tip! Ziet er goed uit, maar moet je betalen voor zo'n account? Groetjes!
Nee, countdown is helemaal gratis. FF heeft een gratis deel en een betaald, maar met het gratis deel heb je ook voldoende om alles goed in kaart te brengen.
Oke, top! Ik heb bij ff mijn curve gemaakt. Volgens dat schema was op 31-12 mijn ovulatie. Lijkt mij zo vroeg voor een cyclus van 36 dagen maar ik heb ze ook wel eens van 32 dus het zou kunnen. Spannend! Ik voel alleen niets speciaals of anders dan anders... afwachten maar. Zou het betrouwbaar genoeg zijn om alleen van de temperatuurcurve uit te gaan? Ik doe ook ovulatietesten maar daar begon ik pas dinsdag 1 januari mee. Toen was het streepje nog goed zichtbaar (maar niet donkerder of even donker als de teststreep) de dag daarna iets lichter en de dagen daarna bijna niet meer aanwezig.
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Volgens mij is het betrouwbaar genoeg en zeker met je verhaal van de ovulatietest, lijkt het me wel kloppen. Gewoon een paar maanden bijhouden, Dan heb je echt wel inzicht in hoe het loopt!
Dankje voor je reactie Madelief! Komt vast goed 😊