Nat een vraagje voor jou: heb jij, nadat jij toen eindelijk ongie bent geworden, daarna wรฉl weer een normale cyclus (incl. eisprong) gehad? Want daar maak ik me nu ook wel een beetje zorgen over, hoe dat straks weer in zijn werk gaat... (als ik op de 16e normaal ongi was geworden zou nu ongeveer mijn ei-sprong moeten zijn...) Ik wil best wel weer een setje OVU-testen kopen maar de vorige keer heb ik 6 dagen getest, en allen sloegen negatief uit...
Hoi Lyfke,
Ik ben een tijdje niet meer op forum geweest. Ik probeer niet zo bezig te zijn met zwanger worden en zo. Ik word daar gek van. Ik heb toen dus op de 17e dag overtijd ongesteld geworden. Mijn cyclus was dus 45 dagen. Ik ben nu weer op de 20e dag van de volgende cyclus. Vanaf de 8e dag ben ik weer begonnen met ovutesten. Ik gebruik nu personateststaafjes in de digitale houden van ClearBlue. Werkt goed, je krijgt of lege rondje of smiley. Ik test dus al 13 dagen en nog geen positieve resultaat. Ik heb mijn ei dus nog niet ontdekt. We proberen intussen om de 2-3 dagen te klussen vanaf dag 12. Maar soms voelt het alsof het dit voor niks doen. Maar ik weet dus nog niet of ik ei heb gehad of niet. Ik heb wel slijm gehad (cervix) op dag 17-18. Maar test was negatief.
Ik ga nu door met testen totdat ik ei krijg of totdag ik weer ongi wordt. Dan weet ik zeker of er ei is geweest of niet.
Dat ik mijn ei nog niet heb gezien kan twee dingen betekenen: of die komt nog (wel laat eigenlijk) en dan heb ik een lange cyclus of er was geen ei en ik krijg normale cyclus (28-30) dagen.
Maar kan het zo zijn dat de ovutesten bij sommige vrouwen gewoon niet werken en zij gewoon eisprong hebben? Weet iemand dat?Lyfke, ik word ondertussen ook gek van ovutesten. Elke ochtend weer teleurstelling...... Maar deze maand hou ik nog wel vol, hoor.
Groetjes,
Nat