lillieOud lidBerichten: 662Lid sinds: 10 augustus 2012
sinds een tijdje wordt ik vanaf de site regelmatig onbedoeld doorgelinkt naar een of andere site sexfuckteen of teensexfuck ofxoiets. Dit is toch echt geen site die ik wil bezoeken, maar het gebeurt af en toe als ik op deze site de tekst vergroot op mijn telefoon of tablet. Het is helaas niet verholpen sinds de site uit de lucht is geweest. Hopelijk kan hier iets aan worden gedaan.
pooh1986Oud lidBerichten: 2.786Lid sinds: 3 december 2011
he, daar heb ik ook last van! Ik had alleen de link nog niet gelegd dat het iedere keer via deze site is! Ik ben er ook niet erg happy mee 😖
patrieskeOud lidBerichten: 1.460Lid sinds: 1 november 2012
Ik heb het ook! Maar heb het nu pas door
lillieOud lidBerichten: 662Lid sinds: 10 augustus 2012
lenny, ik heb het alleen via deze site. Heb het sinds een maand, schat ik. De laatste drie dagen heb ik het niet meer gehad, maar het gebeurde sowieso niet elke keer als ik het forum bezoek, dus het is een raar probleem..
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
Nu ik dit lees besef ik me dat ik hetzelfde heb met de site. Had het al paar keer maar als ik terug denk inderdaad alleen bij het bekijken van het forum op mijn telefoon.... Heel stom, want ik dacht de eerste keer echt huh, hoezo kom ik ineens op een sex site 😖
Mickey1979Oud lidBerichten: 662Lid sinds: 24 januari 2010
Hier ook hetzelfde probleem. Heb het alleen bij deze site.... Gisteren of eergisteren nog gehad ook.