knuffel88Oud lidBerichten: 6Lid sinds: 9 juni 2013
Ken iemand mijn ervaring??
Heb in januari een miskraam gehad (na 6 weken). Precies 6 weken later ongesteld geweest. Dacht dat mijn cyclus weer normaal was maar ben inmiddels na 100 dagen (3 maanden) nogsteeds niet ongesteld en ook niet zwanger. Cyclus is wel in de war denk ik. maar hoe lang kan het nog duren Echt frustrerend!!!
Morgen ga ik naar de HA, hoop dat ze mij kan helpen. Maar ben benieuwd naar de ervaring van anderen!
groetjes!
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
tja ik heb bijn ahetzelfde gehad..Na de pil meteen zwanger daarna na 6 weken menstruatie ..maar daarna 4 maanden niets..
Ik heb nu clomid nodig om opnieuw zwanger te raken...
bedoelde eigenlijk met 8 weken een miskraam en daarna na 6 weken weer een menstruatie en daarna 4 maanden niets
Ja echt frustrerend is dat!! k ga zo naar de HA. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Ja ik las ook over Clomid, maar weet zo niet hoe snel de HA dat voorschrijft.
HA zegt ik moet nog 1 a 2 maanden wachten!!! Dan pas stuurt ze me door naar de Gyn. pff nog meer geduld dus... 😞
ppf ja lang wachten...niets aan..weet precies wat je bedoelt..
Ja de gyn schrijft normaal ook clomid voor volgensmij de huisarts niet...
XX
Hey Leonec, hoe lang heeft je bij jou uiteindelijk geduurd totdat je cyclus weer normaal was?
sorry zie net je bericht pas..Nou ik werd na 6 weken weer ongesteld maar daarna niet meer...na een half jaar een kuur clomid en zwanger...Waarschijnlijk die keer na de pil gewoon geluk gehad dat ik een eisprong had gehad...
Ja, denk ik dat ook clomid nodig heb. Alleen wil de HA nog 1 a 2 maanden wachten voordat zij mij naar de gyn wil verwijzen. Ik ga volgende week voor een gesprek bij een acupuntuur praktijk. Ben benieuwd wat zij voor mij kunnen betekenen.