Hallo, ik heb vanmorgen een test gedaan. Er verscheen een licht roze streepje. Nou zeggen ze altijd een streep is een streep...maar aangezien ik weet dat het voor mij nogal moeilijk is om zwanger te worden, kan/durf ik het haast niet te geloven. Willen jullie meekijken?
just meOud lidBerichten: 1.967Lid sinds: 31 oktober 2010
@ Just me, ik denk dat de meeste meiden erg blij zouden zijn met zo'n streepje hoor meis! Je bent gewoon zwanger. Doe anders een digitale test die je gewoon met woorden verteld dat je zwanger bent, dan begint het wat echter te voelen 😊
Dank je wel allemaal! En idd slotje...je kent mijn verhaal...dit is idd een wondertje en zeker niet durven dromen, alleen stiekem hopen. Het zal opnieuw pittig worden, maar dat maakt me niks uit! Ben helemaal gelukkig!
slotjeOud lidBerichten: 5.837Lid sinds: 6 februari 2010
Het gaat hier wel aardig. Wel behoorlijk last van hartkloppingen waardoor ik niet zo veel kan, maar ja dat gaat straks wel weer over. Baby ligt ook goed voor op schema. Maar dat was mevrouw ook 😊 Nog een weekje, pffff zijn ze alweer twee... Gaat het hard! Maar ze doet het prima. Ze kletst, ze heeft driftbuien en een eigen wil maar kan gelukkig ook nog heerlijk knuffelen. Lekker vrouwtje is het!