LiviaOud lidBerichten: 146Lid sinds: 11 december 2013
Misschien een beetje rare vraag maar is het van toepassing om seks te hebben dmv een speciaal standje zodat de sperma beter in mij kan blijven? Ik zelf heb het idee dat ik na de seks moet blijven liggen omdat anders de sperma er weer uitkomt:confused:
LiviaOud lidBerichten: 146Lid sinds: 11 december 2013
Toch een rare vraag? Veel mensen gekeken maar geen antwoord op mijn vraag......
tammie1987Oud lidBerichten: 228Lid sinds: 5 oktober 2013
Ze zeggen dat het beste standje gewoon de missionarishouding is! Succes..
De fabels zoals met de benen omhoog liggen en zo dat is allemaal onzin..
Als je man/vriend een zaadlozing heeft komen er duizenden spermacellen vrij.. Het loopt er echt niet zomaar uit.
Anders word er niemand snel zwanger...
cindy1983Oud lidBerichten: 1.138Lid sinds: 1 januari 2005
Tip; doe het gewoon normaal. Man boven en vrouw onder en probeer na je partner zelf een orgasme te krijgen. Doordat al jou spieren zich samen trekken zou het sperma nog dieper naar binnen gaan. Was trouwens een tip van de gynaecoloog.
En is absoluut geen rare vraag hoor. Maar raad je aan gewoon te genieten. Het is niet leuk om er altijd mee bezig te moeten zijn!
SemmieOud lidBerichten: 1.672Lid sinds: 22 augustus 2012
Beste standje is man boven vrouw onder.
Benen omhoog heeft echter wel zeker nut. De zaadcellen hebben elkaar nodig om bij de eicel te komen. en deze vervolgens binnen te komen. Het helpt wel degelijk als je de boel zoveel mogelijk bij elkaar houdt. Hoe meer eruit loopt des te minder zaad.
Nu geldt dit denk ik het meest wanneer je partner een verminderde zaadkwaliteit heeft, dan kunnen ze alle hulp wel gebruiken.
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
Ach ja de eerste keer direct zwanger geworden op zijn hondjes hahs
En nu zelfs met iui nog niet........
LehhOud lidBerichten: 388Lid sinds: 18 mei 2013
Ik heb ook begrepen dat de missionarishouding t beste zou zijn... 😊