Wie kan mij helpen? Op 30-01 een negatieve test. Op 31-1 begon de bloeding. Omdat ik toch wel wat symptomen heb toch een test gewaagd. Positief of reactie op een eisprong? Ik moet zeggen dat ik geen tekenen heb van een eisprong.
patricia1981Oud lidBerichten: 4Lid sinds: 29 januari 2014
Hoi patricia. Het kan zijn dat je op je eerste testdag nog niet genoeg hcg in je lijf had voor een duidelijke test. Ik heb hier wel vaker gelezen dat mensen pas positief testten toen ze een paar dagen overtijd waren. Als je na het bloedverlies geen andere klachten meer hebt gehad dan zou ik lekker gaan genieten van je zwangerschap. Als je je toch zorgen maakt kun je natuurlijk altijd even bellen naar de verloskundige.
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
Niet als er nog te weinig hcg was op dat moment. En misschien waren er wel 2 eitjes bevrucht en is er nu nog 1 over Bloedingen kan van alles zijn maar als de test duidelijker word dan word is dus ook nog hcg gemaakt en is er dus nog iets aan de gang 😊
nonamOud lidBerichten: 622Lid sinds: 24 januari 2011
Ik heb dit ook gehad, toevallig test van de kruitvat? Had op mijn nod een licht positieve test, dag erna toch begonnen met bloeden.nieuwe test gedaan en deze was negatief. Of heb jij het nou net andersom? Ik weet nog steeds niet of het een vmk was of een slechte valse test
lillieOud lidBerichten: 662Lid sinds: 10 augustus 2012