Bach86 schreef:Heej stewardessje,
Ben 27 jaar en mijn vriend is 32 en we zijn alweer 10,5jaar samen.
Afgelopen 27 jan een positieve test gehad maar helaas afgelopen maandag bij 7,5 week is het mis gegaan.
Geluk bij een ongeluk, we hebben het op kunnen vangen en na controle bij vk bleek dat het vruchtzakje leeg was.
We kunnen dus zeggen dat we geen kindje hebben verloren ondanks dat het erg verdrietig is.
Moet wel zeggen dat mijn hormonen nu echt aan het opspelen zijn.
Ik wil het nu nog meer als eerst.
We gaan het niet helemaal plannen, als het snel gebeurd alleen maar mooi en anders dan wachten we maar ff.
Dus ik dacht ik kom gezellig met je meekletsen 😊
Liefs
Hey Bach86!
Oooh wat naar....lijkt me ook echt een nachtmerrie! Ik snap dat je dan verdrietig bent.
Wij willen ook heel graag een kindje, heel apart ik voel me wel anders maar aan de andere kant denk ik mss haal ik dat wel in mijn hoofd omdat ik stiekem hoop dat ik zwanger ben.
Lief dat je komt meekletsen, vind ik heel fijn. Mijn vriendinnen snappen het toch niet, de ene helft wil geen kinderen en de andere helft heeft al kinderen en zegt alleen maar steeds aaaah maak je niet druk gaat allemaal vanzelf.
Wij plannen het ook niet precies maar omdat wij elkaar dus niet elke dag kunnen zien, en dus ook grote kans op elkaar niet zien als ik net mijn eisprong heb moet je toch meer plannen dan je normaal zou willen, Nu ik er veel over gelezen heb enzo wil ik het alleen maar meer! aaaaaaaa ik word soms gek van mezelf 😊
Liefs Stessje