Debb schreef:Bedankt voor de tips Sapphire en Adnil, we gaan ons best doen.
Ben in november gestopt met de pil en wilde eerst rustig aan ontpillen, sinds kort dus pas serieus aan de slag.. Dacht eind mei dat het raak was, want was na 32 dagen nog niet ongesteld (keren daar voor steeds tussen de 26 en 29 dagen), maar helaas op dag 35 werd ik toch ongesteld.
De tabletten heb ik en probeer ik elke dag te slikken. Dat terwijl ik net zo blij was niet elke dag meer aan de pil te denken 😉
Temperaturen ben ik nu ook een paar dagen mee bezig, dan krijg ik wat meer inzicht in mijn cyclus en dat vind ik wel fijn.
Sapphire, onder jouw bericht staan allerlei cijfers. Zijn dat de lengtes van je cyclus? Hoop voor je, en ook voor anderen dat t snel raak is...
Dat zijn inderdaad mijn cylussen en de lengte ervan. Zoals je ziet all over the place a bit.
Hoe waren je cyclussen voor je aan de pil ging? Hou het in de gaten want als ze nog langer worden iedere keer of ineens heel kort kan je dus ook te maken hebben met een onregelmatige cyclus.
Ik slik daar nu teunisbloemolie capsules voor, maar nog geen idee op het werkt. Ik zit nu op het punt dat ik alles wil proberen XP