Dit forum is nieuw voor mij, maar ook wij proberen in 2015 te gaan voor ons eerste kindje. We hopen dat alles goed zal gaan, het is wel al erg spannend. Gaan jullie er in 2015 ook voor?
Liefs
HopeOud lidBerichten: 93Lid sinds: 11 november 2014
Weer een tijdje geleden dat ik me op het forum heb begeven in de tussentijd weer veel gebeurd.. partner gecheckt eerst had hij een negatief zaad onderzoek via onze huisartsenpost.* Onze gynaecoloog wilde een nieuw onderzoek en vandaag super nieuws gehad alles was goed, laatste keer moest het ook "anders" gebeuren As maandag voor het eerst een ovulatie-indicatie echo ben benieuwd ze willen het in de gaten houden totdat ze weten of het hetzelfde is of weer langer duurt ivm geen regelmatige cyclus en aan de hand daarvan evt beginnen met medicijnen.* Mijn bloed is 3 weken geleden nagekeken daarin konden ze zien dat ik net in een ovulatie piek zat er was ook een ander hormoon ( ben de naam kwijt) daar moet ik maandag ook opnieuw voor prikken want dat was iets aan de hoge kant..
Hihi nou ben het weer kwijt**ben toch wel blij met forums zoals deze waar je je verhaal kwijt kunt aan lotgenoten!
MillieOud lidBerichten: 6Lid sinds: 9 januari 2015
Hoi Nee geen ivf had alles nog niet gelezen 😯 Mijn excuus ik bedoelde 4de eigenlijk jaar dat we proberen zwanger te worden Zijn pas eind vorig jaar doorverwezen naar fertiliteitskliniek dus... moet ik met mn man de 21 januari heen. Sorry voort niet lezen maar ik had een clubje mensen nodig om mee te praten. Dacht lees het andere x allemaal was nu gezien niet zo handig van me.. Maar 11 de x dan ben je zeker weten een sterk persoon.