AthenaOud lidBerichten: 349Lid sinds: 1 januari 2005
zal me ook ff snel voorstellen 😊 ben Lieve, 28 jaar en heb een vriend sinds bijna 6 maanden, die is er 30 en heeft al 10 jaar een grote kinderwens.
juffiemoOud lidBerichten: 2Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi Hoi
Leuk om te horen dat jullie aan kinderen denken, is het niet heel snel?
Monique
catarinaOud lidBerichten: 338Lid sinds: 12 november 2007
welkom en succes met zwangerworden
gr linny
LowienaOud lidBerichten: 1.408Lid sinds: 1 januari 2005
Welkom en succes met zwanger worden, als je er vertrouwen in hebt go for it, maar ook ik vind het erg snel, of ken je hem al langer???
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Hey Lieve,
Aller eerst welkom en als het goed voelt en jullie hebben er beide goed over gesproken, go for it!!!
Liefs, Karin
AthenaOud lidBerichten: 349Lid sinds: 1 januari 2005
hey, wel ik ken hem van eind september, en het klikte al heel snel heel goed, we kunnen goed praten met elkaar en lachen, hebben veel gemeen ook. We hebben allebei al veel miserie in de liefde achter de rug ook. ik ben een keer gescheiden en hij ondertussen al 2 keer. Zen eerste vrouw had een miskraam en daarna zijn ze uiteen gegroeid en met zen 2e die wou geen kinderen, alle ja, ga niet in detail treden..
Heb altijd gezegd dat ik voor men 30e kinderen wou, men biologische klok is gaan tikken van men 26e en dus al een tijdje aant kriebelen. In men vriend zie ik echt wel een goeie vadertype (heeft ook kinder&bejaardenzorg gestudeerd), we zien elkaar doodgraag ondanks dat we mekaar nog niet zolang kennen.
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
belletjeOud lidBerichten: 202Lid sinds: 6 maart 2008
Heel veel succes, en ja soms heb je niet veel tijd nodig om te weten wie de vader van je kinderen word.......
LowienaOud lidBerichten: 1.408Lid sinds: 1 januari 2005
Nou meid klinkt als of het wel goed zit, twee zielen een wens, dus Go for it dat het maar snel mag lukken.