Ik weet niet of hier al een topic van is, ik kon hem zo snel niet vinden.:oops: Ik weet dat de beste manier om te zien of je zwanger bent is om een test te doen, maar ik vroeg me toch af: Wat voelde jullie nou na je eisprong en rond je NOD?
Liefs Mamabeer
Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Komt ie: Steken in m'n borsten en gevoelige borsten en tepels Jeukende borsten en tepels Pijn bekken (dus bovenbenen, schaambot, heupen, enz Pijn onderrug Steken in lies Krampjes laag in buik Jeukende en pijnlijke anus Maagzuur Smorgens vroeg ineens veel honger Meer afscheiding en slijm Verstopping Emotioneel Kort lontje Lichte misselijkheid Vol opgeblazen gevoel
En vast nog wel meer maar daar kan ik even niet opkomen
Haha zo dat is heel wat zeg! Ik had gisteravond ook van die steekjes bij mijn lies, heb enorm zere borsten opeens. En zie ook wat blauwe aders lopen op mijn borsten maar durf niet te zeggen of die er al zaten. Ben wel enorm moe en wordt in de ochtend eerder wakker, en heb een enorm ongesteldheids gevoel. Best vreemd allemaal, ik heb dat normaal niet maar durf mijn hoop er nog niet op te zetten.
Gr
Mijn lichaam houdt me continu voor de gek. Echt om gek van te worden! En steeds weer zeg ik van te voren om er niet meer in te geloven maar toch doe ik dat uiteindelijk steeds wel weer 😞
MamabeerOud lidBerichten: 246Lid sinds: 6 oktober 2014
Vervelend is dat he, ik ben al anderhalf jaar van de pil af en dit is pas de eerste keer dat mijn lichaam zo doet. We zouden eigenlijk pas in feb beginnen, dus het zou wel onverwachts komen, ben benieuwd!
Bach86Oud lidBerichten: 443Lid sinds: 1 februari 2014
Ik zie dat Mickey een heel lijstje van symptomen had. Ik kan heel kort zijn, had geen enkel symptoom haha alleen het meest logische natuurlijk het uitblijven van de menstruatie. Achteraf denk ik wel dat ik ongeveer een week voor me nod midden in de nacht een flinke steek in me buik voelde maar kan me dit nog maar vaag herinneren dus of dat het ook klopt geen idee 😉 Ieder lichaam reageert dus totaal anders op een eisprong/innesteling /naderende nod 😉 Hopelijk heb je over een weekje een hele mooie test in je handen 😊
Liefs Bach
Bach86Oud lidBerichten: 443Lid sinds: 1 februari 2014
bij mijn zwangerschappen had ik een onrustig gevoel en sliep ik veel slechter. Was ik midden in de nacht klaarwakker...Bij mijn laatste zwangerschap was dat voor mij ook de reden om een test te doen.
Spannend allemaal he? Veel succes!
MamabeerOud lidBerichten: 246Lid sinds: 6 oktober 2014
Ja ik vind het heel spannend, gekke is dat ik nu vier dagen voor mijn NOD opeens geen zere borsten meer heb, of in iedergeval heel minimaal. Ongesteldheidsgevoel nog steeds. Blegh haha