Hallo lieve allemaal. Als je het leuk vindt om alvast een goede gok te krijgen van het geslacht van je baby, dan kan ik dat voor je proberen als je een echo plaatst vanaf 12 weken. Liefst vanaf 12 weken en aantal dagen. Dat is nog accurater dan 12 weken en minder. Er moet wel een nub te zien zijn. Is die niet te zien op de foto, dan kan ik niet voor je raden. Heb je een goede nubshot, dan kan het geslacht voor wel 90% worden vastgesteld.
Lieve85Oud lidBerichten: 147Lid sinds: 25 januari 2014
Deze kan ik niet goed beoordelen omdat het kindje niet ligt maar half zit en het moet echt vanaf 12 weken zijn. Tot die tijd zijn de meeste nubs nog plat. Maar pas na 12 weken gaat ie al dan niet meer omhoog staan. Echter kan hij ook plat blijven. In dat geval is het een meisje. Bij meer dan 30 graden omhoog is het een jongetje. Er zijn echter vroeg bloeiers van jongetjes, waarbij de nub al in vroeg stadium duidelijk omhoog staat. Al voor de 12 weken. En er zijn ook laatbloeiers waarbij nub pas rond 12,5 weken of iets later omhoog gaat staan. Dus het allerbeste is een echo van rond 13-14 weken.
Lelie88Oud lidBerichten: 383Lid sinds: 9 december 2013
Ik zie dat je 11 weken zwanger bent. En mss is de echo zelfs nog eerder geweest. Dus dat is te vroeg voor nub bepaling. Moet echt minstens 12 weken zijn.
SusanneOud lidBerichten: 104Lid sinds: 12 juli 2014
Thanks Mickey! Op welke echo foto kan je het zien? Ik heb zelf ook vanaf het begin af aan al het gevoel dat het een jongetje is! Mijn vriend denkt een meisje..
Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Ik weet zelf namelijk van welke van mijn kindjes deze is hihi. En ik heb het zelf ook ontdekt via deze foto, bleek achteraf dus te kloppen met wat ik vanaf deze foto dacht dat het zou zijn
Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Oei die vind ik erg tricky! Mijn eerste gedachte was een meisje, maar als ik in gedachten lijnen trek staat het naar mijn idee teveel omhoog dus dan denk ik jongen. Welke termijn was dit?
shadylady313Oud lidBerichten: 8.471Lid sinds: 2 februari 2009