Ik heb al een zoontje van 4,5 jaar en heb nog nooit een indroog of vals streepje gehad met deze testen (en ik heb er wat gedaan in de bijna 2,5 jaar dat ik probeerde zwanger te worden van mijn zoontje).
Nu heb ik een gemiddelde cyclus van 26 dagen en zou mijn NOD vandaag zijn. Ik heb dus vanmiddag (rond 12:30 uur) een test gedaan en na 3 min zag ik niks en dus dacht ik " zal wel niet" en de test weggestopt.
Na 2 uur wilde ik toch nog even kijken en tot mijn grote verbazing zie ik een licht roze streepje....:shock::shock::shock: Dit heb ik dus nog nooit gehad en zeker niet bij middag urine...
Kan het zijn dat ik toch zwanger ben?
SemmieOud lidBerichten: 1.672Lid sinds: 22 augustus 2012
KV staat erom bekend soms wat later uitslag te geven dan de 3 min. Dus het zou kunnen, maar ze waarschuwen bij alle testen dat kijken na langer dan (dacht ik) half uur voor een valse uitslag kan zorgen. Ik denk dat je het beste morgenochtend nog een keer kunt testen of een clear blue doen. Die gaan al paar dagen van tevoren "af".
Hier met KV 3 dagen voor nod positief getest, dus een streepje kan heel goed ook met middagurine. Belangrijkste is dat je niet in de uren voor je test veel hebt gedronken. Vriendinnetje van me test 's ochtends nooit heel goed, terwijl ze 's middags juist wel heel positief test... vaag he!
Yvette2311Oud lidBerichten: 7Lid sinds: 12 februari 2015
Van harte gefelictieerd ik had maandag precies hetzelde. Moest pas morgen ongi worden.
Maandag toch getest vraag me niet waarom maar ook pas na de normale tien minuten een streepje. Ik dacht dus indroogstreepje maar me lichaam zij wat anders. Nu heb ik duidelijke testen en een cb test met zwanger 1-2.
Ik had ook nooit eerder een indroogstreepje gehad en ik heb ook aandelen in zwangerschapstesten 😊
PixxieOud lidBerichten: 6.013Lid sinds: 3 juni 2008
Kan geen foto's zien! Even via tinypic.com uploaden 😉
Maar je verhaal klinkt heel bekend! Toen ik vermoedde dat ik wel eens zwanger kon zijn, vroeg ik mijn schoonzus of zij nog van die ebay striptestjes had liggen zodat ik niet naar de buurtsuper hoefde. 's Middags vanuit het werk testje gedaan, niks te zien. Hmm dacht ik. Indd iets van kwartiertje/half uurtje later toch nog een keer kijken, shit een streepje! Daarna 2 dagen met ochtendurine getest en streepje werd paarser en paarser 😃 Dus een trage reactie op goedkope testen geloof ik zeker in!
DaveighOud lidBerichten: 870Lid sinds: 19 januari 2014
Ik heb met de KV testen ook voor mn NOD posi getest. Ik negeerde de uitslag alleen omdat het pas na de genoemde tijd zichtbaar werd. Vervolgens laat in de middag alsnog getest en weer een streepje!