RoJiOud lidBerichten: 148Lid sinds: 10 maart 2015
Dames, misschien is het handig om ervaringen te delen,
Ik ben zelf aan het zoeken naar een verloskundige omgeving Vlaardingen maar er zitten er een paar hoe moet ik nou kiezen.
Ik kan op internet ook weinig ervaringen vinden of ik zoek verkeerd dat kan ook natuurlijk
HopeOud lidBerichten: 93Lid sinds: 11 november 2014
Hee, heb je niemand in de kennissenkring die al eens bij een verloskundige geweest is? Wat je al eens hebt gehoord?
Ook kun je kijken welke regio de verloskundige heeft. Dus of jou woonplaats er bij hoort. Ik zou de site's bekijken en dan op gevoel kiezen.
buddhaOud lidBerichten: 3.828Lid sinds: 4 februari 2012
Eentje vlakbij jou in de buurt iig. Je gaat er toch zo'n 15 keer heen namelijk.
Fijnst is als je wat ervaringen hebt gehoord uit je kennisnkring. Anders is t een kwestie van kiezen waar je t fijnste gevoel bij krijgt
Maar over t algemeen zijn alle verloskundigen lieve vrouwen met heel veel liefde voor het vak 😊
RoJiOud lidBerichten: 148Lid sinds: 10 maart 2015
Ja ik ken aardig wat mensen die al een kleintje gehad hebben alleen in een andere omgeving. Ik ga denk ikmorgen even bellen naar 1 die het dichts bij zit
FannekeOud lidBerichten: 322Lid sinds: 4 mei 2012
Ik kom zelf uit schiedam en heb fijne ervaringen met aleida. Over de luiermand in Vlaardingen hoor ik alleen maar positieve verhalen. Tuurlijk met de ene vk klikt het beter dan met de ander.