Hoi dames, wij verwachten morgen de uitslag van het semenonderzoek. Voor ons de eerste stap in de medische wereld. Nog meer stellen die nu bezig zijn met vruchtbaarheids onderzoeken? Ik vind het erg spannend...
Ikke ookOud lidBerichten: 1.287Lid sinds: 8 januari 2015
Spannend flipje. Hopelijk is t wel goed. Ik wens je mijn ervaring toe. Goede ondernemende arts en voor ik alle uitslagen had bleek ik zwanger te zijn. Duim mee.
Sunshine84Oud lidBerichten: 453Lid sinds: 30 maart 2015
De 15de mag ik naar de gyn. Gewoon even goed checken of alles inderdaad in orde is. Op 11 november moet manlief terugkomen bij de uroloog, voor nieuwe uitslagen semen, bloedprikken en de echo van de balzak.
Voorlopig dus nog weinig echte actie, maar wel een begin... Dus op 11 november meer duidelijkheid en hopelijk een doorverwijzing voor IUI, IVF of ICSI.
flipjeOud lidBerichten: 1.247Lid sinds: 22 januari 2015
Van de gyn meteen een doorverwijzing gekregen naar het ivf centrum... Daar nu ingeschreven en wachten op een oproep. Ze moeten daar eerst alle gegevens van mijn een mijn vriend opvragen bij de huisarts, gyn en uroloog en dan gaat een arts daar naar kijken, dus dat zal wel even gaan duren.
MowzyOud lidBerichten: 2.085Lid sinds: 17 december 2010
Jeetje Flipje, wat een engelengeduld moeten jullie opbrengen... Gelukkig komt 11 november wel snel dichtbij! Wij hebben volgende week vrijdag een afspraak bij de huisarts, wie weet niet eens nodig, maar wie weet is er wel wat mis. Begin het wel heel spannend te vinden, ik kan er ook wel emotioneel van worden, die onzekerheid is killing!
flipjeOud lidBerichten: 1.247Lid sinds: 22 januari 2015
Ja, die onzekerheid dat word je echt gek van. Als er nu een dokter even tegen me kon zeggen: 'Mevrouw, u moet nog even geduld hebben maar ik kan alvast meedelen dat u in aanmerking komt voor een behandeling.' Dan zou ik al zooo blij zijn! Maar goed helaas kunnen we alleen maar wachten, wachten, wachten. Afspraak met de uroloog wordt waarschijnlijk uitgesteld maar dat staat nu los van de oproep voor het ivf centrum.
Spannend, is dit jullie eerste afspraak bij de huisarts? Bij ons begonnen ze met semenonderzoek.