Het lijkt mij leuk om een forum te starten met dames die ook volgend voorjaar uitgerekend zijn. Vanmorgen een digitale clearblue test gedaan en daarop stond enceinte 2-3 weken 😁 Ik ben namelijk op vakantie in Frankrijk. Volgens een app ben ik 5 april uitgerekend xx
knufknufOud lidBerichten: 509Lid sinds: 26 juni 2012
Fijn dat je ook meeschrijft op deze pagina ikck! Dit zijn mijn symptomen: Ik heb een onstilbare trek bij het avond eten, moet mezelf echt inhouden om niet nog een keer op te scheppen.. Verder sinds nod af en aan buikkrampen, maar na online onderzoek bleek dit gelukkig erbij te horen (lang leve google). Verder ook erg moe en wst humeurig op zn tijd, maar verder voel ik me vooral erg vrolijk en blij. Ik vind het allemaal wel erg spannend! Met hoeveel weken heb je contact opgenomen met de verloskundige? Ik wil volgende week (6weken) bellen voor een afspraak.
IKCKOud lidBerichten: 729Lid sinds: 25 januari 2014
Zo, de hormonen hakken er vandaag in. Ook ben ik om 7 uur 's avonds klaar om mijn bed in te gaan... pff! Ik heb al met 4 weken mijn oude verloskundige gebeld en heb woensdag a.s. intake en donderdag al echo.
Lilly-annaOud lidBerichten: 157Lid sinds: 27 juni 2016
Dat is al snel! Heerlijk, ik heb een afspraak op 26 augustus. Vind het super spannend, heb. Elke dag wel 3x best pijnlijke buikkrampen helemaal onderin, maakt toch wat onzeker. Verder op het moment eigenlijk top fit
FreeOud lidBerichten: 5.758Lid sinds: 5 februari 2009
Mag ik ook met jullie mee kletsen? Ben in februari uitgerekend. Maar in dat groepje ben ik de enige die over is.. en vind het toch wel leuk om mee te kletsen ergens 😉
Groetjes free
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 😊 Ik klets graag met jullie mee. Vorige week positief getest en nu ruim 5 weken zwanger van ons tweede kindje. Heb eigenlijk vrijwel geen last van kwaaltjes. Wat natuurlijk wel erg fijn is maar ook onzeker maakt. Ik heb nog geen afspraak staan bij de vk, denk dat ik deze week even contact ga opnemen.
Wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen IKCK! Wat bijzonder of niet. Ik had mijn 1e echo op 26 augustus staan, maar omdat mijn man onverwacht dan in het buitenland moet werken, moet ik het gaan verplaatsen helaas. Hoe voelt iedereen zich verder? Hebben jullie het al aan iemand verteld? Bij ons weet de familie en de beste vrienden het al. Vond het te leuk om al te delen en bij de vrienden zou ik toch gelijk door de mand vallen. Weet iemand hoe je zo'n schema moet maken of waar ik kan vinden hoe het werkt? Dan wil ik het wel bij houden. Fijn weekend dames!!
IKCKOud lidBerichten: 729Lid sinds: 25 januari 2014
Ik ga het vandaag aan mijn baas vertellen :| Ik ben benieuwd.. Aangezien het nog geen termijnecho was, weet ik nog niet exact de uitgerekende datum, maar de groei klopte wel bij wat ik dacht qua aantal weken.
Hoi meiden! Mag ik komen meekletsen? Ik ben 30 april of 1 mei uitgerekend. Ik word binnenkort opgeroepen voor een echo en moet met 10 weken een vlokkentest laten doen, allemaal erg spannend!
Hier nog steeds wel misselijk. Vandaag 14 weken dus hoop wel dat het langzaamaan weg gaat. Bij L duurde het 16 weken. Bij Y 25 dus daar denk ik maar niet aan. Haha. Deze week weer beginnen met werken na de vakantie en de meiden nog 1 week vakantie.. we gaan maar weer beginnen er wat ritme in te krijgen deze week.
BiancaOud lidBerichten: 190Lid sinds: 23 januari 2015
Mag ik hier mee komen kletsen. Heb een paar weekjes ontdenkt datbikmzwanger ben! Super blij! In april ben ik uitgerekend. Over een paar weekjes een echo en dan weet ik de precieze datum!