PiegOud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
hallo! even voorstellen:
Ik ben Sigrid, 23 jaar, getrouwd en 27 weken zwanger van ons eerste kindje!
Hier hebben we 6 maanden over gedaan door gebruik van ovulatietesten.
De zwangerschap verloopt prima, weinig klachten en geen complicaties. Misschien komen die nog aangezien ons kindje aan de grote kant is!! maar dat zien we dan wel weer... (ben hier heel nuchter in) 😉
Maar natuurlijk verloopt niet álles perfect en vandaar dat het me leuk lijkt dit soort 'probleempjes' met anderen te delen.
Mijn lieve man is heel begripvol maar sommige dingen zijn voor een man nou eenmaal moeilijk te begrijpen... :oops:
Groetjes Sigrid
NachoOud lidBerichten: 17Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi,
Welkom hier! Ik heb me nog maar kortgeleden aangemeld maar ben zwaar tevreden over alles op dit forum.
Het is erg fijn dat ieder zo snel regaeert en je echt goede tips kan geven.
Ik ben zelf nog maar net zwanger maar fantastisch gewvoel he?
Gefeleiciteerd joh!!! Geniet ervan.
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
Welkom en nog gefeliciteerd!!
PiegOud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo,
Bedankt! en jullie natuurlijk ook nog gefeliciteerd!? en tot mails! (moet nu helaas weg, vanavond kruip ik nog eens even lekker achter de computer! 😃 )
groetjes Sigrid
sproekiOud lidBerichten: 463Lid sinds: 1 januari 2005
hai Sigrid!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! heb jij goede ervaringen met ovulatie testen? wij zijn in september gestopt met de pil en helaas in januari een miskraam gehad. omdat ik nog lastig mn cyclus kan bepalen (mn lijf lijkt nog wat van slag) heb ik nu ook die testen gekocht. ben heel benieuwd! liefs Sproeki
NachoOud lidBerichten: 17Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi Liesbeth,
Welkom ook op dit forum!
Wat spannend voor jullie om weer zwanger te worden. Een mooie tijd breekt vast aan.
Ik ben zelf 30 jaar en nog maar net zwanger, 6 weken, en vind het super spannend allemaal.
Groetjes!!
Lyfke24Oud lidBerichten: 367Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi! Welkom op het forum!
Groetjes,
Lyfke
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
KiekeboeOud lidBerichten: 1.164Lid sinds: 7 november 2013
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er nog even van.