heey allemaal, dus hier zitten jullie allemaal, ik zat eerst op ander forum, maar begon een beetje stil te worden daar, dus dacht: ff kijken waar iedereen uithangt, haha 😊
Ik ben onlangs gestopt met de pil, werd gelijk na een week ongesteld, daarna niet meer. ben donderdag al 7weken over tijd, 10weken niet ongesteld geweest, veeel testen gedaan, na 4weken een positieve test van predictor gehad, na die tijd weer allemaal negatief, had wel zwangerschapskwaaltjes zoals: veel plassen, veel afscheiding, donkere tepels, jeukende borsten, maar beginnen nou allemaal minder te worden..
Ben onlangs bij de dokter geweest, inwendig onderzoek gehad(of mijn baarmoeder vergroot was) wwas niet het geval volgens hem, voor de zekerheid nog testje gedaan, zelfde als wat ik al zo vaak gedaan heb, was negatief, maarjah heb weinig verrtouwen meer in dei testen, eerst zei dokter afwachten, later was ik wat vergeten, wei hij in 1x: zal je direct wat voorschrijven om menstruatie op te wekken. gelijk mee beginnen premilut heb ik gekregen, wat je absoluut niet mag gebruiken bij zwangerschap of bij twijfel bij zwangerschap, ik twijfel zelf nog heel erg, dus ga die troep echt niet slikken, contact met andere dokter gehad, zegt ook niet slikken, asl je twijfelt... ik heb een waardeloze dokter, zou ik nou toch dat spul slikken, en zou toch prongeluk zwanger zijn, krijg ik gewoon ongemerkt een miskraam en niemand zou ooit merken dat ik zwanger zou zijn geweest...
liefs anoniempje