Na maanden van wachten en dromen, is onze dochter eindelijk gekomen. Hoe zij zal gaan heten willen jullie vast wel weten. Hiervan maken wij geen geheim Dat haar naam: JANNEKE zal zijn..
Als eind stukje: Wilt u mijn vingertjes komen tellen dan van tevoren even bellen. Maar tussen 12 en 15 niet storen, Dan zijn mama en ik in dromenland verloren.
sofietjeOud lidBerichten: 1.080Lid sinds: 20 januari 2007
Trouwe Vader in de hoge Zie op hem in liefde neer. Leer hem vroeg Uw kind te worden, Neem hem aan, nog jong en klein. Laat hem van Uw grote kudde Ook een heel klein schaapje zijn!
Saskia15Oud lidBerichten: 647Lid sinds: 1 januari 2005
We hebben nog geen kleine maar al wel hele mooie gezien!! Zal er een paar neer zetten!!
Verlangen naar jou wachten op jou, bang zijn dat je nooit komen zou Toch ben je nu bij ons je mag nu gaan leven. Onze liefde en steun zullen wij je geven. Jouw ouders te mogen zijn vinden wij zo ontzettend fijn.
-----------------------------------
Wachten op jou het duurde zo lang. Somns waren wij bang dat je nooit zou komen.
Maar nu je bij ons bent zijn we alleen maar blij. Omdat juist jij voor ons was bestemd.
-------------------------------------
Plannen, dat wil niet altijd lukken, tegenslag kan een stempel op de voorpret drukken. Maar na tranen vieren wij nu feest, en als je in ons ledikantje kijkt, weet je wat het wachten waard is geweest!
Zo maar een paar leuke en mooi gedichtjes die wij leuk vinden!!
titusenherbieOud lidBerichten: 323Lid sinds: 1 januari 2005
Daar ben je dan Ons kleine Wonder Een waardevol geschenk Niet om te bezitten Maar om liefdevol Voor te zorgen En uit te laten groeien Tot een mooi mens
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Uit liefde geboren, uit liefde gemaakt. Niet zomaar te weten, dat jij nu naast ons slaapt. Jij eindelijk bij ons, wij o..zo blij. Je kleine handjes en voetjes, wie zijn je papa en mama..... ja wij!!!
Papa en mama zijn al getrouwd, nu kom ik erbij en maak het compleet. We zijn nu een echt gezinnetje, en voor ik het vergeet!! Willen jullie misschien wel weten, hoe ik heet.
Mijn naam zal ...... ........ zijn, komen jullie snel bij mij kijken. Dan kunnen jullie beslissen, op wie ik zal gaan lijken!!
Even uit mijn mouw geschud!!! Zal kijken of er nog iets uit wil komen!!
Liefs, Karin
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
We hebben lang gewacht, op ons kindje zacht! Nu is de tijd daar gekomen, dat jij bij ons mag komen wonen. Je kamertje is klaar, nu is het moment daar. We zullen je sturen in je leven, en je al onze liefde geven!!
Lieve ....... welkom bij papa en mama!!
Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
Hoera, iedereen mag het horen, mijn broertje is vandaag geboren We hebben hem in zijn wiegje gelegd, kusjes gegeven en hallo gezegd. We telden zijn teentjes, het zijn er wel 10! kom maar snel langs dan laat ik hem aan je zien.
Vond het erg mooi en krijg er steeds tranen van in mijn ogen.
De tekst is trouwens niets zelf bedacht heb deze van een site.