Na de zware dag gisteren (moederdag, ik weet het) even iets lichts. Ik heb vanochtend shakshuka gemaakt - eieren gepocheerd in tomatensaus met feta en verse kruiden. Mijn man was onder de indruk en dat gebeurt niet vaak.
Wie heeft er een goed recept voor een zondagse lunch? Ik zoek iets dat niet te veel moeite is maar wel lekker. Bonuspunten als het gezond is (ja ik ben die verpleegkundige).
OT. Op zoek naar lekkere lunch recepten
💬 3