Het is achter de rug! De punctie was vanochtend en ze hebben 5 eicellen kunnen puncteren van de 6 follikels. Ik had gehoopt op meer maar met mijn AMH van 0.8 is 5 een mooi resultaat volgens de arts.
De punctie zelf viel mee: ik was onder sedatie en heb er weinig van gemerkt. Nu heb ik buikkrampjes en lig ik op de bank met een kruik. Morgen horen we hoeveel er bevrucht zijn. Dat wordt de spannendste nacht van mijn leven.
Mijn man heeft bloemn gekocht en tosti's gemaakt. Soms zijn de simpele dingen het mooiste.
IVF punctie 5 eicellen!
💬 3