Goedemiddag allemaal 👋
Even een update van mijn kant - we zijn officieel bezig met KID cyclus 3. De inseminatie was vrijdag en nu zijn we in de tww beland. Mijn vriendin en ik proberen dit weekend gewoon lekker normaal te doen, niet te veel nadenken, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
We zijn vanmiddag gewoon lekker naar de markt geweest en daarna thuis gekookt. Ik merk dat zo'n dag helpt - beetje bezig blijven zonder dat het over dit alles hoeft te gaan. Maar ondertussen zit het natuurlijk wel constant in mijn hoofd 😅
Is er iemand die nu ook in de tww zit? Gezellig om dat samen vol te houden.
KID cyclus 3 gestart
💬 3