Dag 7 post-transfer en ik word langzaam gek. Ik wil even een eerlijk gesprek over IVF-TWW symptomen want ik kan niets meer onderscheiden van de medicatie.
Wat ik voel:
- Opgeblazen buik (maar dat kan van de progesteron zijn)
- Vermoeid (progesteron?)
- Lichte misselijkheid (progesteron of hoop?)
- Af en toe een steekje links onder (innesteling of inbeelding?)
Het probleem is: progesteron-supplementen geven precies dezelfde symptomen als een vroege zwangerschap. Dus ik kan letterlijk niks onderscheiden. Het is de ultieme mindfuck.
Nog 5 dagen tot de bloedtest. Iemand die IVF-TWW symptomen had die achteraf echt zwangerschapssymptomen bleken?
Hoe weet je wat echt is met IVF TWW symptomen of dat het de medicatie is
💬 4