ok dus ik zit nu in de tww en ik word er echt een beetje gek van lol 😅
mn eisprong was afgelopen week en nu is het gewoon.. wachten. ik merk dat ik elk klein dingetje in mn lichaam ga analyseren en dan denk ik van stop dan maar ik kan er niks aan doen
vandaag had ik een beetje een vreemd gevoel in mn buik, soort van licht trekkend?? en direct was ik van omg wat is dit. maar het is waarschijnlijk gewoon niks haha. dit is cyclus 2 voor ons dus ik probeer er niet te veel op te hangen maar ja makkelijker gezegd dan gedaan 😬
is dit bij jullie ook zo in het begin? dat je echt overal wat achter zoekt
tww is echt killing me
💬 3