Ik zit nu op dag 8 van de tww en ik weet echt niet meer wat ik moet denken. De ene dag denk ik "dit is hem" en de volgende dag voel ik gewoon niks en denk ik dat ik mezelf voor de gek houd.
Mn borsten doen een beetje pijn maar dat kan ook gewoon pre-menstrueel zijn. En ik ben moe maar ja, ik werk vier dagen en mn dochter slaapt slecht omdat ze een nieuwe kamer heeft gekregen. Dus eigenlijk kan ik niks wat ik voel serieus nemen.
Ik weet dat ik niet echt mag klagen want ik heb mn dochter al - maar het voelt elke maand toch weer als een klap als het niet lukt. 8 maanden voelt opeens heel lang. De eerste keer waren we er bijna zeker van voor ik überhaupt had getest, dat gevoel had ik gewoon. Nu heb ik dat niet meer en ik weet niet of ik erop kan vertrouwen.
Zaterdag ga ik testen denk ik. Of vrijdag. Ik weet het nog niet 😅 Zijn er hier meer mensen die de tweede keer heel anders vinden dan de eerste?
alweer dag 8 van de tww
💬 3