Oké dus ik zit alweer in de tww en ik heb mezelf beloofd dit keer niet elke dag te googelen op symptomen. Dag 3 en ik heb al drie keer gegoogled. Goed bezig 💀
Verder niks bijzonders. Mn eisprong leek ok dit keer, timing was goed, alles netjes gedaan. Nu gewoon wachten en doen alsof je een normaal mens bent. Makkelijk.
Iemand anders ook compleet gesplitst tussen "dit keer voelt het anders" en "nee jij zegt dat elke cyclus"? Want dat ben ik. Beide gedachten tegelijk, cyclus 12, je went er wel aan 🫠
cyclus 12 update
💬 3