Het is nu 5 maanden geleden sinds de miskraam en we zijn cyclus 5 na het verlies. Ik merk dat de angst langzaam minder wordt. Niet weg, maar minder. Ik kan nu weer een test doen zonder te hyperventileren.
Deze cyclus heb ik voor het eerst weer een goed gevoel. Niet dat goede gevoel waar ik toen niets van kon, maar een rustig soort hoop. Ik heb getempt, mijn eisprong bevestigd, en we hebben goed getimed.
Nu wachten. En proberen niet elke dag te Googelen "kans miskraam na eerste miskraam." Want dat heb ik lang genoeg gedaan.
Dank aan iedereen hier die me heeft gesteund de afgelopen maanden. Jullie weten niet half hoeveel het heeft betekend.
💬 7