Okee het is dan eindelijk vrijdag en ik ben ZO blij!! ๐ Werk was deze week druk, we hadden een nieuwe assistente die ingewerkt moest worden en ik had de hele week van die drukke middagen met volle agenda's.
Ik zit nu officieel in mn tww geloof ik? Rond dinsdag/woensdag had ik een hele donkere lijn op mn ovulatietest dus ik ga ervan uit dat de eisprong geweest is ๐ค Nu gewoon afwachten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan haha.
Dit weekend gaan we naar mn schoonouders voor een barbecue en ik moet steeds denken van "zou ik wel/niet een biertje nemen" ๐
Mn vriendin zei gewoon doe normaal maar tegelijk wil ik ook voorzichtig zijn?? Ik weet het niet.
Ik las trouwens dat je in de tww beter niet te veel kunt sporten, heeft iemand daar ervaring mee?
๐ฌ 3