Vandaag was mijn eerste afspraak bij de gynaecologE. Ze was heel aardig en nam de tijd. Ze heeft bloedonderzoek gedaan (AMH, schildklier, hormonen) en een echo.
De echo was normaal - geen afwijkingen te zien. Maar mijn AMH is 1.2. Op mijn leeftijd (36) is dat "laag normaal" volgens de arts. Ze wil ons 3 maanden geven voor getimed gemeenschap (met echo-monitoring van de eisprong) en als het dan niet lukt IUI proberen.
Ik voel me... gemengd. Blij dat er een plan is, maar ongerust over dat AMH. Het voelt alsof de klok nu echt tikt.
Bij gyn AMH resultaat gehad
💬 5