Even een update want ik had een tijdje niet gepost. Cyclus 3 zit erop - de inseminatie was afgelopen donderdag. Mijn vriendin was mee naar de kliniek en dat helpt echt elke keer weer, ook al weet je inmiddels hoe het gaat.
We zijn nu officieel in de tww en proberen er zo normaal mogelijk naast te leven. Dit weekend lekker veel buiten geweest, het weer was te mooi om binnen te zitten. Beetje afleiding doet wonderen 😌
Ik merk dat we allebei wat nuchterder zijn dan bij cyclus 1 en 2. Niet pessimistisch, maar gewoon realistischer. Elke cyclus is een kans en dat blijven we vasthouden.
Is er iemand hier die ook bij cyclus 3 of verder zit? Benieuwd hoe jullie de tww doorkomen zonder er te gek van te worden.
KID cyclus 3 voorbij
💬 3