ok meiden ik ben 7 dpo en ik heb de hele dag een soort trekkend gevoel in mn onderbuik. niet erg maar het is er de hele tijd. ik heb gegoogled (ja ik weet het) en overal staat dat innesteling krampen normaal zijn rond 6-10 dpo?? maar hoe weet je of het innesteling is of gewoon mn ongesteldheid die eraan komt?
me vriend zegt dat ik moet stoppen met googelen maar ik kan het niet laten hahah. heeft iemand hier ervaring met buikpijn na innesteling?
buikpijn na innesteling is dit normaal??
💬 5