We hebben eindelijk een datum. Tweede poging start volgende maand - eicelpunctie gepland ergens begin augustus als alles volgens schema loopt. De kliniek in Gent heeft ons intake gesprek verzet naar vrijdag, dus we rijden dit weekend al.
Na de eerste mislukking hebben we wat tijd genomen om alles opnieuw door te nemen. Het protocol is licht aangepast - langere stimulatiefase deze keer - maar ik ga niet te veel vooruitlopen op de details want vorige keer dacht ik ook dat ik het allemaal goed begreep en dan gooit je lichaam er alsnog een stokje voor.
Financieel komt het opnieuw aan op zo'n 3.200 euro voor ons, inclusief medicatie. Eerste poging was iets goedkoper maar we kiezen nu voor een extra embryoselectie. Of iemand hier ook voor die keuze heeft gestaan?
tweede poging gepland
💬 3