Onze kersverse aanwist geboren op 17/06 (zonder inleiding of epi)
3360g
50 cm!!!! :mrgreen:
Na een zwangerschap van 38weken en 4dagen
KyratjeOud lidBerichten: 897Lid sinds: 1 januari 2005
Lenteding schreef:Wat lief zo samen!! Kaylie al een beetje gewend aan haar zusje??
Kyratje schreef:
Het weekendje met winanda was ook erg relaxed. Het was leuk hen nog eens te zien (en Kaylie vond dat ook hoor!).
Jullie zijn echt vrienden voor het leven meis! Allemaal dankzij het zwangerschapsforum!
Dikke kus en knuf je zus en haar kroost! 😊
Moi schreef:Zoooooooooooooooo hoe doe jij dat Kyra????????????????????? dat is denk ook het voordeel als zo jong moeder bent.... hoe ouder je bent, hoe lastiger het is je figuur terug te krijgen zeggen ze ;)
Kyratje schreef:Blijven smeren moi is de boodschap! 😉
Heb zelfs nog geen oefeningen gedaan (moet een maand wachten of ik krijg spierscheuringen...)
Maar ben al blij met het resultaat!
Moi schreef:Kyratje schreef:Blijven smeren moi is de boodschap! 😉
Heb zelfs nog geen oefeningen gedaan (moet een maand wachten of ik krijg spierscheuringen...)
Maar ben al blij met het resultaat!
je bedoelt na je bevalling doorsmeren? Nou dat ga ik dan zeker doen. Hoop dat ik straks ook weer zo'n mooi middeltje hebt! Als ik foto's van vorig jaar bekijkt van de vakantie, denk ik van zoooooooooo wat ben ik daar mooi dun!! mn vried zegt dan geloof mij nou maar straks ben je weer hetzelfde, want jij hebt echt de dicipline straks qua eten en sporten...nou laten we het hopen he ;)
Lenteding schreef:Mooie foto's Kyra!!
Ben wel jaloers op je buikje. Heb het idee dat bij mij niks helpt, ben aan het smeren en elke avond oefeningen aan het doen. Maar ik zie er helemaal niks van terug :(
Lenteding schreef:Mooie foto's Kyra!!
Ben wel jaloers op je buikje. Heb het idee dat bij mij niks helpt, ben aan het smeren en elke avond oefeningen aan het doen. Maar ik zie er helemaal niks van terug :(