isa schreef:maha gefeliciteerd met je zoon!! 😃 en ookal zo lekker snel gegaan 8-) geniet er maar lekker van meid 😉
isa lag van de week rechtsomverkeerd in haar ledikantje, echt met het koppie naar eht voeteneind :shock: had neit verwacht dat ze dat nu al kon, vanmorgen lag ze overdwars, nu heeft ze geen dekentjes om, dus kan er nix gebeuren, maar vind eht wel een beetje eng hoor...
idd, heerlijk weer,, maar wel een beetje benauwd hoor, pff, heb medelijden emt de hoogzwangeren.. en de kleine baby's want die hebben er ook last van, isa ook hoor.. :|
naatje, hopenlijk ben jij nou heel snel aan de beurt meid 😉
liever anoniem, fijn dat je toch nog ff snel de badkamer klaar krijgt, hadden wij ook nog ff snel 3 weken voor de bevalling gedaan 😂
ik heb voor mn verjaardag trouwens zo'n mooi fotolijstje met aan de andere kant gips voor een gipsafdrukje gekregen! 😃 die zijn te koop bij hobby winkels voor de liefhebbers 😉
liefs
ook kailah draait en keert in haar bedje! Grappig hé, hoe vroeg ze dit al kunnen...
Ik dek haar ook niet meer toe nu, want blijkbaar stampt ze gewoon het deken weg 😂
Ik leg haar te slapen in een body (niks meer), want ze heeft toch wel last van de warmte hoor!
Voor mij wel een voordeel want onze moeilijke drinker (ja nog steeds), drinkt nu wel heel mooi haar flesjes uit en krijgt 's avonds nog extra, dus dat gaat goed! Wel merk ik dat ze vlugger wakker is enz door de warmte! Ook Kaylie is er lastiger door! Maar goed, ff babybad vullen en Kaylie erin zetten, buiten lekker in het water spelen nu de zon nog schijnt! Want hier in Belgie gaven ze warm weer maar heel veel kans op warmte onweer... :|