Leonie; GEFELICITEERD!!! 😃 Probeer er lekker van te genieten.. en hopen dat je nog meer meiden van hier op het mei-forum tegenkomt..! 😃
Liefs
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Elmo80 schreef:Ja k** af en toe!!!! Eisprong is niet per se nodig om ongi te worden.. 😞 ( heeft die onzin helemaal geen zin toch! 😈 :twisted: )
Zat net ook te denken MK is nu alweer negen weken geleden, zou nu 17 weken geweest zijn 😞 Wachten is zo stom!!!!! Aan de andere kant, wij weten wel dat het kan, meiden die al meer dan een jaar zonder resultaat klussen hebben het ook zwaar!
lonnekeleoni schreef:Spannend zeg Leonec, ik hoop het voor je!
Trouwens over die ovu testen, ik heb het deze maand voor het eerst gedaan en kwam erachter dat mijn ei veel vroeger was dan dat ik had verwacht. Toen ik de eerste keer zwanger was hadden we die maand maar 1 keer seks gehad en had ik mijn ei veel later dan dat ik had verwacht. Het kan dus wel handig zijn om ze te gebruiken, maar ik vond het ook wel irritant en vond de seks inderdaad minder spontaan...
Groetjes Leoni
allies-1 schreef:tweety: okey dus nog niet zo lang van start gegaan omdat ik las dat je al met temperaturen enzo bezig was heb je daar een medische reden voor of denk je dat het anders niet lukt? heb zelf namelijk geen ervaring met temperaturen en ovulatietesten enz.. misschien makkelijk praten voor mij want mijn cyclus is netjes en ik voel mijn eisprong maar is het het eerste jaar niet een beetje van ik laat het aan de natuur over?? lees dit trouwens niet als een aanval mailtjes kunnen nogal anders overkomen maar zo bedoel ik het niet ben gewoon nieuwschierig ernaar.
groetjes allies
Allemaal: de vk is trouwens niet doorgegaan mijn vriend mocht wel mee maar de vk had een bevalling.
margie schreef:lonnekeleoni van harte
ik ben ook weer zwanger na 2 mk,s
nu 7 weken en hoop dat t goed gaat allemaal
ik kan niet genieten en vind dr zo geen zak aan, het onbezorgde is er wel vanaf
maar dat zullen jullie wel snappen ;)
leonec schreef:[Alies sterkte met alles...
Anoniempje wanneer kun jij testen ?
Liefs
leonec schreef:Hoi hoi,
Dit las ik op internet:
Twee dagen een positief resultaat is normaal en komt vaak voor omdat het proces 36 uur duurt. Is de testlijn langer dan twee dagen hetzelfde of donkerder van kleur als de controlelijn dan kan er sprake zijn van een hormonale storing. Het kan zijn dat je lichaam zich klaarmaakt om het eitje los te laten maar door bijvoorbeeld stress of een andere reden het eitje niet los kan laten. Je lichaam blijft het dan proberen en kan zelfs een tweede eitje proberen los te laten waardoor beide LH pieken elkaar overlappen. Als je regelmatig langer dan drie dagen een positief resultaat hebt dan is verstandig eens contact op te nemen met je huisarts.
Liefs
leonec schreef:Hoi hoi,
Dit las ik op internet:
Twee dagen een positief resultaat is normaal en komt vaak voor omdat het proces 36 uur duurt. Is de testlijn langer dan twee dagen hetzelfde of donkerder van kleur als de controlelijn dan kan er sprake zijn van een hormonale storing. Het kan zijn dat je lichaam zich klaarmaakt om het eitje los te laten maar door bijvoorbeeld stress of een andere reden het eitje niet los kan laten. Je lichaam blijft het dan proberen en kan zelfs een tweede eitje proberen los te laten waardoor beide LH pieken elkaar overlappen. Als je regelmatig langer dan drie dagen een positief resultaat hebt dan is verstandig eens contact op te nemen met je huisarts.
Liefs
anna123 schreef:Marlieke, wat fijn dat alles zo goed gaat! Zou ook heel de dag naar mijn echo kijken hoor! Heerlijk! Leuk dat je wat laat horen! positieve verhalen zijn natuurlijk altijd leuk!! 😃
Tweety, mijn cyclus duurde ipv 4 weken vorige keer 6 weken. Nu verloopt mijn cyclus volgens mij normaal.. heb mn ei gevoeld op dag 14 na VMK dus dat is fijn! Was op zaterdag. Beetje dom dus dat we vrijdag vergeten waren dat het veilig moest...maar goed, zou wel heeeeeeel toevallig zijn als ik precies van die ene keer vergeten zwanger ben...al weet je het nooit natuurlijk..klein beetje spannend dus... :shock:
Verder gaat alles goed hier!
x
Elmo80 schreef:Hallo Allemaal,
Even een tijdje offline geweest, maar nu goed nieuws: ik ben weer zwanger!!! Super snel dus zeg maar ronde 2 na de MK! Merk er nog niet heel veel van maar die drie testen ( :oops: ) zullen toch wel gelijk hebben! Ben wel echt super onzeker over alles, ga het liefst twaalf weken lang onder een dik dekbed liggen! Ik denk niet dat er vandaag veel van werken komt 😂
X
bloem79 schreef:anoniempje heb je al een zwangerschaps test gedaan?? heb wel eens gehoord dat daarom de ovu testen constant positief zijn.... wie weet..
lachebekje75 schreef:Hallo allemaal..
Eerst Jootje82 , heel veel sterkte a.s. donderdag!!
Heb net bijna alle verhalen gelezen, ben nl nieuw hier.
Ben Vorige wk dinsdag gecurriteerd na een zwangerschap van 12 weken.
Helaas was het na 8 weken gestopt met ontwikkelen maar mijn lichaam had dat zelf nog niet door.
ik had zelf de nacht voor de echo een naar gevoel dus het kwam niet geheel onverwachts maar toch!!
Je wilt het niet horen. Aangezien het niet vanzelf wegging ben ik met spoed gecurriteerd.
Gelukkig viel dat allemaal erg mee. natuurlijk genoeg te verwerken maar de curritage viel enorn mee onder algehele narcose.
Ik verlies zo af en toe nog een beetje bloed maar dat was normaal.. kon tot 2 weken aanhouden. 9 sept na controle.
Al met al gaat het nu best wel goed... en hopen mijn vriend en ik dat het ooit nog es wel goed gaat.
Weet iemand ongeveer wanneer je weer aan een nieuwe zwangerschap mag gaan denken..
Bedoel mijn Gyn zei dat je de eerste maand na curritage weer zwanger raakt de kans op miskraam wederom groot is!
Heeft iemand dit vaker gehoord?
Niet dat ik het nu al van plan ben hoor, eerst dit een plekje geven en mijn lichaam de tijd geven.. Had nl al een flinke buik.
Succes iedereen.
Jootje82 schreef:Bedankt allemaal!!
Je hoort idd verschillende verhalen.. Mijn gyneacoloog zei ook een menstruatie afwachten. Maar hoor ook vaak dat ze dat zeggen omdat ze dan beter kunnen berekenen hoe lang je bij een eventuele snelle volgende zwangerschap zwanger bent.. Ik weet het niet. Ik wil eigenlijk wel zo snel mogelijk weer beginnen.. Ben erg ongeduldig wat dat betreft.. En omdat ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent.. Maar jah, eerst die curretage maar donderdag..
Liefs
anna123 schreef:Volgende week woensdag weet je het ! (en wij ook!)
Tjee..heb je al klachten die kunnen wijzen op zwanger zijn? (sorry als je dat al gemeld hebt...heb niet alles gelezen..)
x
anna123 schreef:Sorry ik bedoelde meer van, als jij het weet, dan ga je dat natuurlijk meteen melden hier en dan weten wij het ook!
Ik heb ws mijn nod op zaterdag de 12...scheelt maar een paar dagen dus! Al is et dus eigenlijk de bedoeling dat ik even een maand niet zwanger raak...Maar ja, keertje in het heetst van de strijd vergeten he...dus ja toch een klein beetje spannend hier! 😃 ( ik hoop het toch zooooooooo!! ) Op de een of andere manier heb ik wel een goed gevoel erbij mocht het idd raak zijn...je zou verwachten dat ik na 2 opeenvolgende Mk doodsangsten uitsta...maar dat valt mee!
x
anna123 schreef:ja ik heb hierdoor wel ondervonden dat ik zooooooo vreselijk graag een kindje van ons samen wil!! Kan echt niet met woorden omschrijven hoe sterk dat gevoel is!