Ynni schreef:Takjes? Wat dacht je van distels aan je derrière? :shock:
Gekieteld worden door brandnetels is ook echt niet fijn :roll: ...
Ynni schreef:Takjes? Wat dacht je van distels aan je derrière? :shock:
Ynni schreef:He ver*rie... Ik krijg zwangerschaps post binnen net van de eerste! Djuuu wil ik helemaal niet zien! Er staat beste bijna mama, nog even en je kan je baby vast houden! Met een beetje geluk over 9 maanden ja!! :cry:
Babii schreef:Hahha Leonec 😛 Je bent gewoon hartstikke zwanger meis :)!!!!
Maar dat wist ik wel hoor ;)
Ynni schreef:Ik snap dat je baalt Miek!! Maar ergens ben ik wel blij dat je niet met je achterste in de distels beland bent... Super frustrerend kan ik me voorstellen!! Kom maar op met die chocola dan!!!
Jootje82 schreef:Heb trouwens mij echo foto's ook meegekregen.. Ben ik blij mee, wou ik graag hebben.
Laura23 schreef:Ik heb woensdag mijn NOD...duimen jullie mee??
Ik heb zelf wel het gevoel dat het raak is, heb wat kwaaltjes....
Maar wil er ook niet te veel op hopen, straks is het negatief....
XxX
Sunshine01 schreef:Bedankt voor jullie reacties, ik blijf maar gewoon stug door testen net zo lang tot ik m'n ei gevonden heb ;)
Ynni schreef:Hey Miek zit je al aan de wijn? Of ga je het morgen toch nog es proberen?
miek4 schreef:Ynni schreef:Hey Miek zit je al aan de wijn? Of ga je het morgen toch nog es proberen?
kom net thuis, dus dan weet je het wel (zie tijdstip)...
Hij is morgen ook NIET in de buurt, ik baal flink!!!!!
De fles wijn is leeg... ha ha
Het was gezellig....
lonnekeleoni schreef:@ Als: Ik heb een curretage gehad omdat het niet vanzelf kwam, maar ik had wel instructies gehad dat als het vanzelf kwam en ik extreem veel begon te vloeien en daar duizelig van werd dat ik dan meteen moest bellen! Ik kreeg zelfs een noodnummer van de vk mee. Ik zou dus gewoon even bellen, want ik denk niet dat dit goed is hoor!
Dinsdag krijg ik mijn tweede echo. Bij de eerste dachten ze eerst dat het niet goed was, maar uiteindelijk ben ik gewoon 4 dagen minder ver dan dat ik dacht. Ik heb wel een hartje zien kloppen, maar dat ging toen nog te langzaam (schijnt ook niet heel erg verontrustend te zijn in het begin) maar ik ben best wel bang. Ik hoop zo dat het nu wel goed zit en ik niet nog een keer alles hoef mee te maken....
lonnekeleoni schreef:@ Als: Ik heb een curretage gehad omdat het niet vanzelf kwam, maar ik had wel instructies gehad dat als het vanzelf kwam en ik extreem veel begon te vloeien en daar duizelig van werd dat ik dan meteen moest bellen! Ik kreeg zelfs een noodnummer van de vk mee. Ik zou dus gewoon even bellen, want ik denk niet dat dit goed is hoor!
Dinsdag krijg ik mijn tweede echo. Bij de eerste dachten ze eerst dat het niet goed was, maar uiteindelijk ben ik gewoon 4 dagen minder ver dan dat ik dacht. Ik heb wel een hartje zien kloppen, maar dat ging toen nog te langzaam (schijnt ook niet heel erg verontrustend te zijn in het begin) maar ik ben best wel bang. Ik hoop zo dat het nu wel goed zit en ik niet nog een keer alles hoef mee te maken....
Ynni schreef:@Als... Ik heb meer dan 48 uur weeëige pijn gehad voor de tweede afkwam. Ik heb geen medicijnen gebruikt omdat het bij mij binnen de gestelde termijn afkwam. Maar de dagen vooraf waren hels!! Woensdag heb ik te horen gekregen dat hij niet meer leefde. Donderdag begon de pijn (helse pijnen zo erg dat ik niet kon zitten lopen of slapen) en zaterdagmorgen om 8.15 uur kwam hij af. Ondertussen 3 nachten niet kunnen slapen. Dus ik heb geen ervaring met cytotec maar wel met de pijn die je nu ervaart...Sterkte!!!
@Laura...Het lijkt er echt op he!!! Ga jij ons voor naar de volgende topic dan? 😉
@Miek... Zul je altijd zien dat er dan zoeits gebeurd he!! Na ja je hebt in ieder geval nog wel wat soldaten erop af gestuurd dus wie weet meid ik duim voor je!!
VickyC schreef:Laura, toen ik mijn test van het Kruidvat deed, was dit de dag voor mijn NOD, en die tekende heel lichtjes positief (ik was dus toen ook effectief zwanger). Dus dinsdag zou het eigenlijk al kunnen tekenen, hé.
Latter, waw, proficiat! 'k Hoop voor je dat nu alles wel goed verloopt!
Aan de meiden die naar de echo gaan : duim duim duim! Veel succes!
Slaapwel! Groetjes, Vicky.
VickyC schreef:Laura, als je ongesteld wordt, is dit dan iedere keer op dezelfde weekdag? Bv op donderdag 30 juli (weet je het nog?), daarna op donderdag 27 augustus, dan zou het nu donderdag 24 september zijn, hé. Ik telde toch zo, en dit kwam uit. Bij mij was het bv de maandag, 4 weken derna de dinsdag, 4 weken derna de woensdag, snap je.
VickyC schreef:Hoe bedoel je, mijn laatste, mijn ongesteldheid? Wel, bij mij was het dus een cyclus van 29 dagen zeker? Want ik was ongesteld op maandag 15 juni, daarna op dinsdag 14 juli, dus moest ik weer ongesteld worden op woensdag 12 augustus. Werd ik niet, aangezien ik zwanger werd. (Spijtig nu dus niet meer door miskraam.)
Ynni schreef:Ik pak gewoon mn agenda tel vanaf de 1e menstruatie dag 28 dagen en de eerst volgende dag ist de Red Devil Day oftewel doomsday...
Latter schreef:@ Laura,
ik had voor mijn zwangerschap een cyclus van 26-31 dagen....
Bij mij begon het bloeden van mijn mk op 26 augustus, dus ik dacht dat aankomende woensdag mijn NOD zou kunnen zijn... Maar aangezien ik erg ongeduldig ben en me gisteren een beetje vreemd voelde heb ik dus vandaag getest. Ik had wel een gevoelige test (onderlimiet van 25).... En het was erg licht, maar wel positief...
Je zou dus even kunnen kijken in de bijsluiter of er een waarde is staat voor de test...
Je kan gewoon testen, positief is positief, negatief, betekent niet veel....
Zou wel met ochtendurine testen!!! Je kan ook gewoon nog wachten! elke vrouw is ook anders in de aanmaak van hCG, bij de een is het al vrij snel veel, bij de ander niet.... Je cyclus kan natuurlijk ook een beetje van slag zijn....
Succes!
Ynni schreef:Nou Laura tot nu toe is het nog Red Devil Day or...misschien vanaf de 3e lucky day ;)
Latter schreef:@ Laura,
als je later test is de kans kleiner dat je vals negatief test...
Het ligt er maar net aan hoe erg je het vindt om een test voor niets te doen. Ik was dus behoorlijk vroeg vandaag (3 dagen voor dag 28). Maar zoals ik al zei. Ik heb niet echt een idee wanneer mijn eisprong was, het kan zijn dat die vroeg was.... Ik ben niet ongesteld geweest sinds mijn miskraam, maar dus meteen weer zwanger geworden.
Ik was het wachten gewoon zat.......
Op zich kan testen geen kwaad, maar ik ken de teleurstelling van de negatieve testen!!! Ik was anderhalve week geleden al misselijk, dus heb toen ook al een keer getest (je weet maar nooit), maar was toen negatief.....
Laat je weten wat je doet??
Ik ga slapen, ben moe!!!
Ynni schreef:that's teh spirit!! :D
Laura23 schreef:Ynni schreef:that's teh spirit!! :D
Hihi ja toch!!Positief blijven, ook al is je test dat niet!!!
Ik laat morgen wel even weten of ik de test nou heb gedaan, en of er wat uit kwam.....X
miek4 schreef:Laura23 schreef:Ynni schreef:that's teh spirit!! :D
Hihi ja toch!!Positief blijven, ook al is je test dat niet!!!
Ik laat morgen wel even weten of ik de test nou heb gedaan, en of er wat uit kwam.....X
Ik las net even mee...
Ik denk dat je gaat testen 😊 , zou ik ook doen!!
Succes ermee en hoop voor je dat het morgen een hele mooie dag voor jullie wordt!
leonec schreef:Latter GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laura succes ;)
Ynni schreef:Laura Proficiat!!! Het voelt wel heel dubbel hoor! Ik ben zo geschrokken van Elmo en nu jij met dat goede nieuws! Elmo doet me gelijk denken aan de dag dat ik te horen kreeg dat het foute boel was, dus was even heel erg verdrietig om Elmo maar nu kom jij met dat fantastische nieuws! Naast de tranen voor Elmo kan ik weer lachen voor jou!
Vasthouden die handel he!! :D