leonec schreef:Ben net bij de verloskundige geweest (intake) ze vroeg hoe het ging zei goed maar best wel onzeker...
Nou en toen heeft ze weer een ECHO gemaakt (dit is de derde) alles was goed goed gegroeid en een mooi kloppend hartje !!!
ons ukkie is 2,3 cm
helemaal blij als het goed is donderdag in het ziekenhuis weer een echo!!!
Liefs
Wat geweldig; gefeliciteerd, zie je wel het gaat goed met jou en je ukkie! Tegelijk doet het ook een beetje pijn, want die van mij zou nu ook precies zo groot geweest moeten zijn, maar ja, die van mij is nooit echt gaan groeien.
Ik zit nu toch met een dilemma; als ik het echt goed wil laten uitzoeken, mag ik 3 maanden niet zwanger worden, maar stiekem wil ik in die tussentijd toch wel proberen zwanger te worden; als dat niet lukt kan ik het onderzoek gewoon laten doen, las het wel lukt kan ik geen onderzoek laten doen, maar is er wel hoop dat het gewoon goed gaat. Misschien kan ik ook ongeacht de uitkomst wel gewoon aspirine slikken, als dat tenminste geen kwaad kan. Ik zal het wel overleggen met de gynaecoloog, maar daar heb ik pas over 4 weken een afspraak mee, pfff wat duurt dat nog lang!!!!