YnniOud lidBerichten: 1.191Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb nog geen antwoord van Wishgirl... 😞 Misschien is het wel een voorteken van slecht nieuws... 😢 Ik ben wel heel erg bijgelovig nl....
Ynni schreef:Ik heb nog geen antwoord van Wishgirl... 😞 Misschien is het wel een voorteken van slecht nieuws... 😢 Ik ben wel heel erg bijgelovig nl....
tweety27 schreef:Hallo Allemaal,
@Leonec wat fijn dat je weer ene goede echo hebt gehad!! Nu inmiddels een beetje gerustgesteld? Ik moet vanmiddga voor de 20 weken echo!!! Echt spannend.. Ik schrijf hier nu niet echt meer zo fanatiek mee maar lees jullie berichten wel nog hoor!!
@Voor de mensen welke in hun vruchtbare periode zitten veel plezier met klussen!!
@ Voor de mensen welke rond hun NOD zitten, sterkte met afwachten en maar hopen dat het maar snel raak mag zijn!!!
tweety27 schreef:Hallo Allemaal,
@Leonec wat fijn dat je weer ene goede echo hebt gehad!! Nu inmiddels een beetje gerustgesteld? Ik moet vanmiddga voor de 20 weken echo!!! Echt spannend.. Ik schrijf hier nu niet echt meer zo fanatiek mee maar lees jullie berichten wel nog hoor!!
@Voor de mensen welke in hun vruchtbare periode zitten veel plezier met klussen!!
@ Voor de mensen welke rond hun NOD zitten, sterkte met afwachten en maar hopen dat het maar snel raak mag zijn!!!
wendyl schreef:tweety27 schreef:Hallo Allemaal,
Spannend!! Wil je weten wat het wordt?
misslola schreef:wendyl schreef:tweety27 schreef:Hallo Allemaal,
Spannend!! Wil je weten wat het wordt?
Hoi Wendl!
Wanneer ga jij testen, zie dat je nog maar twee dagen voor je NOD zit!
Heb je het gevoel dat je zwanger zou kunnen zijn?
Liefs
VickyC schreef:Goeiemorgen!
Straks moet ik op nacontrole bij de gyn. Ben best wel weer zenuwachtig... Verder heb ik nog een drukke dag voor de boeg, maar joepie, morgen vertrek ik op reis!
Grtz, V.
VickyC schreef:Pendellijstje op volgorde
Misslola------------november 2009--------------meisje
Dodo---------------december 2009--------------meisje
Jootje--------------december 2009-------------jongen----door Wilma26
Bloem79------------december 2009-------------meisje----door Wishgirl
tweety---------- december 2009----------------meisje--- door wishgirl
Vicky--------------januari 2010----------------jongen----door Wilma
Jootje-------------januari 2010-----------------jongen----door AstridDi
Jootje--------------februari 2010---------------meisje----door Wishgirl
Yoyo---------------februari 2010-------------(rond 5 nov 1e ongi)
Vicky---------------maart 2010-----------------meisje----door Wishgirl
Soraya--------------mei 2010------------------meisje----door Wishgirl
VickyC schreef:Pendellijstje op volgorde
Misslola------------november 2009--------------meisje
Dodo---------------december 2009--------------meisje
Jootje--------------december 2009-------------jongen----door Wilma26
Bloem79------------december 2009-------------meisje----door Wishgirl
tweety---------- december 2009----------------meisje--- door wishgirl
Vicky--------------januari 2010----------------jongen----door Wilma
Jootje-------------januari 2010-----------------jongen----door AstridDi
Jootje--------------februari 2010---------------meisje----door Wishgirl
Yoyo---------------februari 2010-------------(rond 5 nov 1e ongi)
Vicky---------------maart 2010-----------------meisje----door Wishgirl
Soraya--------------mei 2010------------------meisje----door Wishgirl
VickyC schreef:Dat is het, Miek, doen waar je je goed bij voelt!
Groetjes en goe weekend! Vicky.
PS : 'k hoop dat de afwachtenden vlug antwoord krijgen van Tink!
tweety1982 schreef:heey meiden die tempen? hebben jullie ook ineens zon lage temp smorgens? ik heb twee meters en die meten allbei zelfde. ik ben koud. normaal ismijn temp 36.36 basaal, en nu ineens 36.19 of 22. vanmorgen was hij weer 36.36. Nu meet ik avond en is hij ineens maar 36.70 IPV 37.50..ik ben echt koud.
Dodo schreef:@Daphne: Ook ik herken je gevoel! Ik heb net 1e ongi na curettage gehad en ben nu in afwachting van mijn ei volgende week vrijdag! Dit weekend nog even goed oefenen in een romantisch hotel aan zee! En dan volgende week voor goed resultaat!
Ben ook superpositief! Het gaat binnenkort gewoon lukken!
miek4 schreef:Dodo schreef:@Daphne: Ook ik herken je gevoel! Ik heb net 1e ongi na curettage gehad en ben nu in afwachting van mijn ei volgende week vrijdag! Dit weekend nog even goed oefenen in een romantisch hotel aan zee! En dan volgende week voor goed resultaat!
Ben ook superpositief! Het gaat binnenkort gewoon lukken!
fijn dat je zo positief bent dodo! Ik schreef vanavond ook al dat ik in de volgende ronde zwanger ga worden!!
ha ha, het moet gewoon! ik ben nog in afwachten van de inmiddels bekende pendel... ik denk; zwanger in december en het wordt een jongen!! misschien gaat die pendel nu wel giga tegenvallen... ik moet niet te hard roepen met mijn grote mond... maar weer eens even positief kunnen zijn is gewoon zo fijn!
bloem79 schreef:Hey Meiden,
Hebben jullie na je mk ook een veel kortere menstruatie?
Ik ben woensdag avond ongi geworden en het is nu al helemaal weg! Lekker op zich maar was benieuwd of jullie dit herkennen.
Gr. Bloem
Daphne1002 schreef:@Tweety: ik temp (nog) niet. Dat vind ik te veel gedoe :oops: Maar wel vervelend he, als je lijf je zo voor de gek houdt. Of ja, dat het je zo in de war brengt.
Dat heb ik dus ook.. ben aan het controleren of ik niet nog bruinverlies heb. Het lijkt nu gestopt te zijn, maar het zou me niet verbazen als het er morgen weer is.
Mijn borsten zijn voller, ze kriebelen en mijn tepels kleuren donkerder.. allemaal signalen die ik de eerste keer ook had.
miek4 schreef:Spannend meiden!!
ik heb nog geen bericht van het pendelen...
tweety1982 schreef:miek4 schreef:Spannend meiden!!
jammer , heb je wishgirl PB gestuurd?
miek4 schreef:tweety1982 schreef:miek4 schreef:Spannend meiden!!
jammer , heb je wishgirl PB gestuurd?
ze is nu tink op dit forum, paar dagen geleden een pb gedaan...
Daphne1002 schreef:@Tweety: ik temp (nog) niet. Dat vind ik te veel gedoe :oops: Maar wel vervelend he, als je lijf je zo voor de gek houdt. Of ja, dat het je zo in de war brengt.
Dat heb ik dus ook.. ben aan het controleren of ik niet nog bruinverlies heb. Het lijkt nu gestopt te zijn, maar het zou me niet verbazen als het er morgen weer is.
Mijn borsten zijn voller, ze kriebelen en mijn tepels kleuren donkerder.. allemaal signalen die ik de eerste keer ook had.
miek4 schreef:Hier is mijn :twisted: gekomen! 3 dagen eerder dan verwacht.
Eigenlijk had ik het kunnen weten, dacht voor 't eerst symptomen van mijn eisprong te hebben gevoeld op dag 16, vandaag dag 30, dus dat kan dus kloppen!!
En ik baal zo enorm.... ik wist dat ik ongi zou worden, maar 3 dagen eerder komt niet goed uit!!
Ik schreef eergisteren dat ik weer moed had, dat ik in de volgende ronde zwanger zou worden...
Nu mijn cyclus 3 dagen korter is betekend het dat mijn vriend deze nieuwe ronde dus weer niet thuis is!!
Ik was zo positief, omdat hij anders 1 dag voor de eisprong thuis zou komen, eindelijk weer eens een eerlijke kans...
Ik weet het even niet meer. Waarom?? Het o zo positieve gevoel wat ik had is weer diep de grond in getrapt...
miek4 schreef:Hier is mijn :twisted: gekomen! 3 dagen eerder dan verwacht.
Eigenlijk had ik het kunnen weten, dacht voor 't eerst symptomen van mijn eisprong te hebben gevoeld op dag 16, vandaag dag 30, dus dat kan dus kloppen!!
En ik baal zo enorm.... ik wist dat ik ongi zou worden, maar 3 dagen eerder komt niet goed uit!!
Ik schreef eergisteren dat ik weer moed had, dat ik in de volgende ronde zwanger zou worden...
Nu mijn cyclus 3 dagen korter is betekend het dat mijn vriend deze nieuwe ronde dus weer niet thuis is!!
Ik was zo positief, omdat hij anders 1 dag voor de eisprong thuis zou komen, eindelijk weer eens een eerlijke kans...
Ik weet het even niet meer. Waarom?? Het o zo positieve gevoel wat ik had is weer diep de grond in getrapt...
misslola schreef:Ik kom me toch weer even melden.
Kan het niet laten :oops: !
Maar het weekend heeft me goed gedaan en sta er weer een stuk positiever tegenover. Ook weer een goed gesprek gehad met mijn mannetje.
Afgelopen zaterdag heb ik dus wel een positieve ovulatietest gehad. ´s Avonds hebben we ook geklust, wilde gisteren eigenlijk ook nog voor de zekerheid maar dat is er helaas niet meer van gekomen.
Hopen dat het genoeg is geweest. Ik verplaats me nu dus naar het vervelende wachtbankje. Over twee weken weten we meer. Ten eerste of de pendel is uitgekomen (geloof er niet zo in, maar toch leuk om te doen) en ten tweede of ik zwanger op vakantie ga. Nog 5 weken en dan zitten we in het vliegtuig naar een warm land.
Voor de meiden die ongesteld geworden zijn, wat ontzettend balen.
Liefs
miek4 schreef:tweety1982; bedankt voor je onwijs lieve woorden!! stemming is nog niet veel veranderd helaas...
vandaag een lange werkdag, hoop hierin wat afleiding te vinden...
wendyl schreef:Ik heb echt een baaldag... Of eigenlijk een baalweekend!!
Afgelopen vrijdag was mijn NOD, de hele dag niet ongesteld. Wil ik vanuit mijn werk naar huis gaan om een test te kopen, wordt ik ongesteld!
Ik had het wel al verwacht, maar toch weer een echte domper!
En iedereen met goede adviezen, dat je je er minder mee bezig moet houden, want dan gaat het vast veel sneller... Heel lief allemaal, maar op dit moment zo nutteloos... Ik kan echt aan niks anders meer denken. Wordt er echt gek van!
Sorry hoor, moest het ff kwijt. Kan er zo moeilijk tegen als het niet gaat, zoals je graag zou willen.
En wat me nog het meest frusteert is dat je er zelf zo weinig aan kan doen!
Hoop niet dat ik nu gelijk iedereen depressief heb gemaakt...;) Maar ik moest ff m'n hart luchten...
Jootje82 schreef:Hoi meiden!
@Miek; Wat ontzettend balen meid!!! Weet helaas precies hoe je je voelt als je mannetje rond je ei weg is.. Voelt echt als een gemiste kans.. Die mannen en hun werk ook. Mijn man komt vanavond nog ff thuis en zie hem dan niet eerder dan de 20e! :shock: Maar jah, helaas weer niks aan te doen.. Sterkte Miek!!
@Misslola; Fijn dat het weekend jullie goed heeft gedaan! Duim voor je dat het raak is..! 😃
@Wendyl; Ahhh, balen meid van je ongi!! Ik snap heel goed dat je aan niks anders kan denken (hier nog een..). En idd, makkelijk gezegd niet teveel aan denken.. Waar moeten we dan aan denken?? Sterkte en veel geluk voor de volgende ronde!
Dames, ik had een vraagje. De eerste x dat ik zwanger was werden mijn borsten erg gevoelig. Nu weet ik alleen niet hoelang na mijn ei ik dat voelde.. Weet iemand (die ook last van de borsten had) dit wel???
Xxx
Jootje82 schreef:Ok dank je.. Denk ook dat deze ronde het niet word voor mij en mijn man.. Zo'n gevoel.. Heb totaal nergens last van dus word wachten op mijn ongi. Nou ja, was de eerste ronde na mijn mk pas dus mag ook niks verwachten dan he.. ;)
Jootje82 schreef:Ok dank je.. Denk ook dat deze ronde het niet word voor mij en mijn man.. Zo'n gevoel.. Heb totaal nergens last van dus word wachten op mijn ongi. Nou ja, was de eerste ronde na mijn mk pas dus mag ook niks verwachten dan he.. ;)
Jootje82 schreef:Haha dan gaan we mooi gelijk op misslola! Hoop natuurlijk dat het stiekem toch raak is.. 😉
Maar zo voelt het niet.. Ook omdat ik de 1e x last van mijn borsten had en nu dus niet. Maar goed. we zien het allemaal wel..! 😃
Hebben jullie allemaal een goed weekend gehad..? Ik moest zaterdag werken en gisteren zijn we errug lui geweest, ook wel eens lekker. Dus niet echt wat bijzonders gedaan..
Jootje82 schreef:Dit stukje gaat over ovulatietesten. Het zwart gedrukt stukje, dat wist ik helemaal niet..
Je kunt de test elke dag herhalen net zo lang tot de piek verschijnt. Dit is voornamelijk nuttig bij een onregelmatige cyclus. Bij een regelmatige cyclus zal de piek vallen rond de veertiende dag van de cyclus en zal de test meestal onnodig zijn. De test is 99 procent betrouwbaar maar toch is het mogelijk dat er na de LH-piek geen ovulatie komt. Stress en andere factoren kunnen ervoor zorgen dat de ovulatie keer op keer wordt uitgesteld door het lichaam. Het LH zakt om na een paar dagen of een week weer tot een piek te komen. Dit kan meerdere malen per cyclus gebeuren. Om er zeker van te zijn dat je de LH piek absolulut niet mist is het het beste om twee maal per dag te testen, in de middag en laat in de avond.