1981 schreef:@Tweety1982: ik heb wel eens gelezen dat je eisprong na een mk veel later kan zijn dat na twee weken, dus probeer nog even geduld en hoop te houden. Succes!!!
wat bedoel je daarmee? 😊 me eisprong heb ik gemeten met de tempmethode en dat is nu 8 dagen terug. maar ja moet mezelf idd niet gek laten maken, ik ga er gewoon vanuit van niet. en als die temp verhoging toch een zwangerschap is val het alleen maar mee 😊
heb lekker boodschappen gedaan dus ben er weer vanaf, kan weer simmen 😊
heey voor ik verzend druk zie ik je bericht shadow, jeetke meid je mag altijd lekker van je af praten en het is geen zeuren, het is heel logisch dat je het kwijt wil, kan me heel goed voorstellen dat het lastig is. gelukkig bestaat dit forum. Maar een curretage zonder narcose? waarom als ik vragen mag, dat kan toch niet? jeetke zeg.
nou dike knuff en ik hoop echt dat je weer beetje hoop krijgt.
is tempen niets voor je? daar hoef je weinig bij na te denken, gewoon elke ochtend even tempen, naast je bed, daarna lekker gewoon de rest van de dag nergens aan denken, en in weekend desnoods geen wekker, en op je biologische wekker vertrouwen en als je wat later tempt gewoon de temp miss iets lager opschrijven mar dat heb je globaal een beeld.
sorry dat ik niet meer voor je kan doen. sterkte!!