miek4 schreef:Leuk om te zien wie er aan de andere kant zit tweety!! ik ga zo lang uit op de bank... morgen ben ik er weer!!
ja vind ook leuk ja 😊 haha
ik ga ook plat:P
fijne avond
miek4 schreef:Leuk om te zien wie er aan de andere kant zit tweety!! ik ga zo lang uit op de bank... morgen ben ik er weer!!
Jootje82 schreef:Haha idd goede reden miek!! 😃
Jah, ik ben ook benieuwd wie de meiden zijn waar ik zo leuk mee kan praten en die me zo goed gesteunt hebben..
Ik heb een eigen babysite, daar staat een foto van mij.. Maar die vertel ik hier liever niet, alleen via pb.. Jullie ook ergens foto's van jullie zelf??
miek4 schreef:Kan de afspraak helaas niet verzetten...
Maar even wat anders... 1 nov was mijn laatste ongi, cyclus is 30 dagen. Je telt toch vanaf dag 1, dus dan is toch 30 nov mijn NOD??
Als ik mijn banner maak dan vul ik de gegevens in en geeft hij dus nog 7 dagen aan tot NOD, ik kom dan uit op 1 dec??
Jootje82 schreef:Miek, je telt idd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Tel je dan 30 dagen verder kom je op 30 november uit. Maar 1 dec. is de eerste dag dat je weer ongi zou moeten worden dus dan is dat je niet ongesteldheids dag.. Snap je?
Xxx
Ynni schreef:Miek hoe istie nou? Kom je nou ook nog naar augustus?
Zonder dolle hoe istie met je kwaaltjes?
yoyo75 schreef:Hee ik heb ook hyves. We zouden ook een besloten hyves kunnen maken; dat is wel makkelijk met foto's e.d. (hopelijk staat ie dan straks vol met mooie buikfoto's en daarna baby foto's)
VickyC schreef:Jullie vinden me mss stom na mijn vraag, maar ik waag het er toch op : Wat is "hyves"???
Ynni schreef:ja hier nog steeds kotse...pffff
Maarrreee gaan we overstappe op hyves???? Maar wel een besloten kluppie zie ik...mag ik er dan wel bij? :oops: Ik ben wel heel erg graag op de hoogte wat nieuwe dikke buiken betreft... en natuurlijk tempe en teste ej...
tweety1982 schreef:we kunnen ook nog hier blijvem hebben we er al 1 anders wil ik er wel een aanmaken hoor 😛 maar was yoyo idee dus miss heeft zij er al 1 gemaakt :)
Lelie schreef:wat lees ik nu...
Gaan jullie allemaal weg hier ??? :(
tweety1982 schreef:ik vind reuze leuk zoiets maken hahha
http://alltogethergilrs.hyves.nl/
is besloten, niemand kan het zien, dus pas op met de link. we kunnen alleen zelf beslissen wie er op komen, niemand kan zichzelf lid maken
het is voor ons allen, dus als ik iets niet goed gedaan heb ofzo zeggen hoor
hij is iig onzichtbaar :)
is besloten, niemand kan het zien, dus pas op met de link. we kunnen alleen zelf beslissen wie er op komen, niemand kan zichzelf lid maken
tweety1982 schreef:je kan het ook uitesten.
als iemand die op de link klikt
die nog niet geaccepteerd is, zou hij als goed is niets moeten kunnen zien. vermeld dat aub hier even, dan hebben de meiden die nog wat onzeker zijn wat meer vertrouwen 😊 ik kan het niet uitproberen omdat ik al lid bent, maar wie is er nog niet lid en wil even op de link kijken?
miek4 schreef:ha ha, ik moet wachten op goedkeuring van de almachtige beheerder!!!
Dodo schreef:Moet even mijn verhaal weer kwijt.
Afgelopen juli getrouwd, mijn twee beste vriendinnen getuige. De ene was tegelijk met mij zwanger, maar bij haar gaat het wel goed! De ander belt me vanavond om te vertellen dat ze 12 weken zwanger is. Ze had het pas bij 9 weken gemerkt omdat ze misselijk werd. Had een innestelingsbloeding aangezien voor menstruatie!
Tjongejonge, nou word ik bij beide vriendinnen geconfronteerd met zwangerschap. Ben zo ontzettend jaloers! En ook wel verdrietig dat het bij ons nog niet zover is!
1981 schreef:@Dodo: sterkte meid, kan me goed voorstellen dat het soms even lastig is allemaal!
Ik heb net de reactie van Mieke gelezen en wow, wat goed verwoord!
Zo ga ik het ook proberen te zien! Sterkte meid!
Dodo schreef:Je hebt ook helemaal gelijk Miek!
Blijf het moeilijk vinden! Maar idd ik gun het ze wel! Het drukt me alleen even weer met de neus op het feit dat het bij ons nog niet gelukt is. En ik moet ook naar de toekomst kijken, maar vanavond lukt dat even niet! Kan gelukkig de verleiding tot vreetbui weerstaan. Ben deze week net een kilo afgevallen. Dat is dan weer positief, ik mag voorzichtig lijnen. Niet teveel hoor, maar het is wel meegenomen!
Bedankt voor jullie steun! Ik heb het vanavond even nodig!
Probeer morgen weer met een roze bril op op te staan! Heb namelijk ook mooie dingen meegemaakt deze week! Enorm goed resultaat op mijn werk behaald!
bloem79 schreef:Nou dan klets ik er ook nog maar wat bij om de vorige pagina's te vergeten 😉
Dodo, wat vervelend voor je meid! 2 vriendinnen, nog wel je getuigen, je wil ook zo graag "bij de club " horen... meid sterkte... we snappen je helemaal!
X Bloem
misslola schreef:Hoi Tweetjy, wil me ook aanmelden voor de hyves! Maar is het een privéhyves of zie je wel bij de hyves de hyve staan?
Ik zag wel dat je verder niet zag wie er allemaal lid zijn!
framboosje schreef:hey miek
hier ook meer slechte dan goede dagen 😊
maar we proberen ons te sussen met dat het voor ons ooit ook een babytje komt
liever vandaag dan morgen
maar tis nu toch ook al 6 maanden geleden 😞
nu zijn we ovutesten aan het gebruiken en nog altijd negatief
yoyo75 schreef:gisteren goed geklust, maar mijn ei is pas over 2 dagen, dus in elk geval morgen ook nog klussen. Als het dan deze keer raak is, zou ik met kerst 6 weken zijn, mag ik dan eindelijk een echo, moet ik tot na de kerst wachten 😢 Nou ja, eerst maar ff afwachten of het deze maand wel raak is. Volgens de pendel moet ik nog tot Feb wachten.