denk je tweety?
Ik durf niet te hopen!
ben wel nog steeds misselijk...
damn, nu ga ik toch huilen...
mijn tante belt even de internationale verzekering...
canacatOud lidBerichten: 978Lid sinds: 1 januari 2005
tweety1982 schreef:canacat: sterkte meis, wat klote zeg!!
Miek: hoest bij de dokter?
Yoyo: fijn dat je ei geweest is
Mijn ei ook geweest temp was hoger dan normaal (36.38)
voel allerlei steekjes en trekjes bij me blaas/navel. spannend weer komende 12 dagen
de gyn wil me spreken morgen direct, omdat ik met aantal dingen zat. Dus hety moest meteen morgen! gelukkig deed me werk niet moeilijk en ik mag komen morgen 12.10. gaat hij alles bespreken wat me dwars zit, hij wil schijnbaar niet dat ik me onnodig zorgen maak
ga vragen of hij en slijmvlies controleertd ( vraag me af hoe, uitstrijkje ofzo rond je eisprong?) en vragen of hij naar mijn templijstje kijkt, moet ff uitrpinten, en vragen of ik mocht het deze ronde niet lukken, bloed mag prikken volgende maand om vast te stellen dat de hormomen rond de eispriong goed zijn.
heb liever nog niet dat hij inwendig gaat kijken, stel dat me eitje vandaag bevrucht is, dan beschadigd hij het dadelijk weer. Maar er is inwendig neits te zien. Hij zal veel eerder bloed prikken of uitstrijkje laten maken volgende maand.
iemand ervaring hiermee?
Dodo schreef:Hebben jullie ook dat na de MK de eisprong veel beter te voelen is? Ik heb de vorige maand echt even pijn gehad en nu weer. Zo'n trekkerig gevoel rechtsonder. Als mijn gevoel klopt komt het eitje uit de rechterkant. Was de vorige keer ook (zichtbaar op echo).
Ik ben benieuwd, we hebben veel geklust! Vanavond nog maar een keer voor de zekerheid!
CB test gaf gisteren weer niet aan dat ei eraan komt. Ik heb de strip daarna zelf bekeken en er stond wel een goed zichtbare streep. Maar blijkbaar niet dik genoeg voor positieve ovutest digitaal. Raar hoor!
Nou aftellen naar het einde van de maand!
betsy schreef:@1981 thanx ja mag met 7 weken een echo
hoe is ie met jou?
xxx
tweety1982 schreef:ojeee yoyo spannend zeg.
ik weet helemaal niet wanneer me NOD is, volgens FF ben ik al op dag 16 me ei gehad dus 5 DPO. maar me temp is helemaal in de war dus ik weet echt niet, ik hou maar gewoon dag 19 aan als ei dag zoals altijd en dan is me nod 14 dec..ik voel alleen zeurend gevoel en steekjes, pukkels en zere borsten
tweety1982 schreef:kan je beter niet doen na je mk, omdat je nog HCG in je bloed heb.
ik zei dat ik bij de gyb geweest was, en ze testen me op aantal dingen, mischien leuk voor jullie om te weten, heb ook google gezocht.
HB+HT= bloedarmoede
Leuco' = leucomie enz
CA125= als die te hoog is kan je kanker hebben daar of zwanger of tijdens ongi
TSH= schildklier meten
FT4= schildklier test
FSH= kijken of je in de overgang ben
prolactine= als die te hoog is word je eisprong onderdrukt
oestradiol= voortplantings hoormoon
kortom als de test goed is heb ik nauwelijks kans dat ik NU kanker heb, ben ik niet in de overgang en heb ik een eisprong, geen bloedarmoede en een goede schildklier
tweety1982 schreef:heey handig dank je wel 😊 ou ik word goed onderzocht op onvruchtbaarheid, overgang en schilklier, fijn te weten 😊
zal je zien dat nu ik onderzocht word ik inens zwanger ben :P
1981 schreef:Meiden, kunnen jullie me even helpen....
Zondag 15 november ben ik gecurreteerd.
Vanaf wanneer moet ik dan gaan tellen om te weten wanneer ik ongeveer ongi zou worden.
Tis nu bijna 3 weken terug en kan het zijn dat mijn ongi vandaag komt?
Ben er ff helemaal uit.
Vorige weekend steken gehad, ik dacht nog zou dit mijn eisprong zijn en nu klein beetje vloeien.
Hoop dat iemand me weer even wegwijs kan maken, want ik ben even de weg kwijt met hoe he ook al weer zit met tellen.
@Dodo: ik herken je gevoel! Laten we hopen meid!
tweety1982 schreef:miek heb jou een bericht gestuurd
meiden ik word GEK
mijn temp is al gestegen ( zie grafiek) FF zet alle keren mijn ei op dag 18/19..ik had nooit slijm, daarvoor ging ik naar de dokter
en nu??
ik ga naar de wc en zit mega onder de slijm :oops: , ben zo glibberig en je kan draden trekken...hoe kan dat nou??? hoe kan mijn temp dan gestegen zijn? en waarom geeft FF alle keren min ei aan op dag 19.
miss ben ik al die maanden te vroeg gestopt met klussen omdat ik teveel op FF vertrouwde
jeetje zeg ben van slag, ga straks flink klussen dus
Jootje82 schreef:Hier weer helder bloedverlies.. 😢 Zometeen maar ziekenhuis bellen. Hopen dat ik vandaag nog terecht kan..
Jootje82 schreef:Innestellingsbloed is toch altijd donker en niet helder zoals hier??
Jootje82 schreef:Meiden, ik heb goed nieuws! 😃 We hebben het hartje zien EN horen kloppen..! 😃 Kindje was precies 8 weken jong.. Ws kwam de bloeding doordat de placenta nu aangelegd word en dat er miss een adertje was gesprongen.. Zag er tot nu toe iig goed uit. Moet wel rustig aan doen komende dagen.. 22 dec. weer een echo.. Bedankt voor jullie steun dames.. Echt zo lief!
Jootje82 schreef:Meiden, ik heb goed nieuws! 😃 We hebben het hartje zien EN horen kloppen..! 😃 Kindje was precies 8 weken jong.. Ws kwam de bloeding doordat de placenta nu aangelegd word en dat er miss een adertje was gesprongen.. Zag er tot nu toe iig goed uit. Moet wel rustig aan doen komende dagen.. 22 dec. weer een echo.. Bedankt voor jullie steun dames.. Echt zo lief!
Jootje82 schreef:Haha Ynni.. 😉 Stiekem geen druppels verloren toch! Bedankt dat je/jullie zo meeleeft..
Jootje82 schreef:Haha Ynni.. 😉 Stiekem geen druppels verloren toch! Bedankt dat je/jullie zo meeleeft..