nee lelie zie niets van jou voor mij recent 😊 wat schreef je, nou ben uik benieuwd 😊
ik kan jullie niet helpen met bloeden, ik bloede direct niet meer dus ben meteen verder gegaan
tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
tweety1982 schreef:nee lelie zie niets van jou voor mij recent 😊 wat schreef je, nou ben uik benieuwd 😊
ik kan jullie niet helpen met bloeden, ik bloede direct niet meer dus ben meteen verder gegaan
tweety1982 schreef:ben je trouwens vrij lelie?
ik lees nu dat ik in ronde 2 na MK dezelfde klachten had ongeveer als nu :| en toen niet zwanger, dus denk niet dat ik daar van uit moet gaan. me kansen zij gewoon 50-50 deze maand
meissie24 schreef:Hoi allemaal,
Ik las net op het forum over miskramen dat dit topic er ook was, gelukkig!!!
Ik meld me graag bij jullie aan.
IK heb 4 december een miskraam gehad, het was ons eerste kindje.
Ik was ook snel zwanger hoor, in de tweede ronde al....
xx
sendenbaska schreef:Dank jullie wel voor het verwelkomen...
Ik vraag me af hoe snel je weer zwanger kan raken na een curretage.
Ik begrijp dat dit bij iedereen anders is maar ik zou graag van de dames die na een curretage zwanger zijn geworden willen weten hoe snel het is gegaan?
Klinkt maybe raar maar ik krijg wat meer hoop van jullie reactie´s.
Ik moet morgen middag naar de gyn, best wel vroeg eigenlijk want ik bloed nog steeds maar even kijken wat ze te zeggen heeft...
Dodo schreef:Nog 1 stukje van internet en dan hou ik op:
"Een interessant weetje is dat onderzoek heeft aangetoond dat vrouwen die gedurende hun zwangerschap misselijk zijn, minder miskramen, doodgeboorten en voortijdige bevallingen hebben. Over de relatie daartussen wordt nog gespeculeerd."
Dus laat maar blijven die misselijkheid!
sendenbaska schreef:Dank jullie wel voor het verwelkomen...
Ik vraag me af hoe snel je weer zwanger kan raken na een curretage.
Ik begrijp dat dit bij iedereen anders is maar ik zou graag van de dames die na een curretage zwanger zijn geworden willen weten hoe snel het is gegaan?
Klinkt maybe raar maar ik krijg wat meer hoop van jullie reactie´s.
Ik moet morgen middag naar de gyn, best wel vroeg eigenlijk want ik bloed nog steeds maar even kijken wat ze te zeggen heeft...
miek4 schreef:
Ik zit weer in de dagen voor mijn eisprong, weer spannend of ik mijn vriend tussendoor zijn werk kan zien...
Ik wil zo graag een eerlijke kans...
Gisteren is het gelukt 😃
Ik hoop zo op morgen en dan eigenlijk ook maandag.... maar ja, die kans is HEEL klein...
tweety1982 schreef:nee denk het niet, zit nu op 3 nod, en maandag zou het nod zijn of di dus ja probeer maandag nog wel, en die dan nog lichter of zelfde is dan geef ik het echt op
was vandaag wel weer beetje misselijk en geen ongi gevoel
sendenbaska schreef:ik was gisteren bij de gyn, echo gehad en alles zag er goed uit.
ik bloed nog wel een beetje maar dat was normaal,volgens de gyn kon de bloeding na curretage 10 dgn duren.
hoe volgen jullie na een curretage wanneer je vruchtbaar bent of niet?
kan ik dan gewoon ovulatie testen gebruiken?
yoyo75 schreef:sendenbaska schreef:ik was gisteren bij de gyn, echo gehad en alles zag er goed uit.
ik bloed nog wel een beetje maar dat was normaal,volgens de gyn kon de bloeding na curretage 10 dgn duren.
hoe volgen jullie na een curretage wanneer je vruchtbaar bent of niet?
kan ik dan gewoon ovulatie testen gebruiken?
ovu testen kunnen positief reageren op Hcg, en dat kan nog lang in je bloed blijven na een MK, dus echt betrouwbaar is het niet na te gaan. Je kutn er wel ongeveer vanuit gaan dat de curettage als eerste dag van cyclus telt, dus dan zou je ongeveer 2 weken erna weer vruchtbaar zijn.
sendenbaska schreef:
ben je zelf ook gelijk begonnen na 2 weken om zwanger te raken of heb je nog gewacht?
yoyo75 schreef:nog steeds geen ongi hier, wel het ongi gevoel. En zonet bij het afvegen heel veel slijm en een heeel klein (sorry voor de details) bruin stukje er in; laat ik dan maar hopen dat dat een innestellingsrestje was, en dat het niet het begin van een ongi is... temp is nu blijven steken op 36.8, dus niet verder omlaag gegaan, wordt spannend vandaag!
raar, Tweety dat je een rare smaak in je mond had; misschien bloedend tandvlees, had ik gisteravond bij het flossen (doe ik vrijwel elke avond en dan bloed het meestal niet).
tweety1982 schreef:ik hoop het yoyo dat het zo blijft 😊 heerlijk is dat he 😊 hahahaha
leonec schreef:Het is weer spannend hier, ik duim voor jullie....
Liefs
yoyo75 schreef:leonec schreef:Het is weer spannend hier, ik duim voor jullie....
Liefs
En hoe gaat het met jou Leonec? Je bent al bijna op de helft... niet te geloven!!!
tweety1982 schreef:ja idd leonec jij straks je kleine schat in je armen, hoe geweldig...geen miljoen euro kan daar tegen op, je kleine spruit!! heerlijk
yoyo oei jij maakt ons ook aan ht vinger draaien hoor want klinkt goed!!!! had ik jou temp nou al gezien?:P
is in bad gaan als je zwanger ben slecht? want ik ben net flink in bad geweest, behalve dat ik er kots misselijk uit kwam kreeg ik hele kleine steekjes twee...ik dacht ojee straks zit er een kleine in van 4 wk en dan krijgt hij het te heet :shock:
tweety1982 schreef:mieke bedoel je niet eisprong IPV nod ? :)
miek4 schreef:tweety1982 schreef:mieke bedoel je niet eisprong IPV nod ? :)
yep ik bedoelde natuurlijk eisprong... ach ja al die zwanger-wordt-termen ook 😃 ....
1981 schreef:Heej meiden,
Vanaaf steek gevoeld in mijn zij. Was om een uurtje of 7. Twee uur later geklust, zou dit nog op tijd zijn? Best vreemd.....is pas dag 9 en heb meestal eisprong rond dag 14, misschien veranderd door mk?
Heeft iemand een antwoord of we eventueel nog op tijd zouden zijn?
Spannend voor sommige meiden hier, ik duim mee!!!
1981 schreef:Zouden we dan eventueel nog op tijd zijn denk je?
Voor mijn mk had ik pas 2 cyclus gehad na het stoppen met de pil
Heb de laatste ronde hem volgens mij gevoeld.
Dacht nu hé ik heb een steek, vandaar.......
Hoop alleen maar dat het bij het voelen van de steek niet al te laat is.
Spannend allemaal.....voor jou ook, succes nog!
canacat schreef:hoi Miek, Ik had vorige ronde ovulatietests gebruikt, en had al lichte buikpijn met steekjes 2 tot 3 dagen voor de positieve ovulatietest. Dus vraag me af of je alleen de ovulatie zelf zou voelen, of ook het rijpen... Dus hopelijk nog op tijd?
Maj schreef:Nou dames, balen zeg, het was jullie wel gegeunt.
Ik heb morgen testen in het ziekenhuis en mag halverwege januari op gesprek bij de gyn om de uitslagen van de testen te bespreken.
Ik menstrueer nu al 2 weken, dus klussen komt er ook niet van...
Ik ga er vanuit dat december verloren is...