hallo allemaal,
zouden jullie de vragen ook willen beantwoorden bij het onderwerp miskraam....
voor sommigen erg belangrijk...
alvast bedankt..
xxx
meissie24Oud lidBerichten: 408Lid sinds: 1 januari 2005
Goosje schreef:1981 jij ook al een beetje onduidelijkeid mbt je ei? Ik ook....vanmorgen kon ik volgens mij wel wat draden trekken, even kijken hoe de rest vd dag verloopt en dan vanavond maar proberen een kerstkindje te maken....maar vorige week heb ik ook last van steken gehad, dus een echt duidelijke eisprong heb ik nog niet...
Suuzje schreef:Pfffoe... heb me nu toch een partij steken in mijn zij! Doet écht zeer! En voelt wel heftiger dan de eerdere steken die ik had vorige week. Voor de MK voelde ik mijn eisprong ook zo goed, deed echt zeer. Dus misschien is dit hem dan wel...??!! Heb wel meteen maar even de "kans"benut... :oops: Hmmmm dan zou mijn nieuwe NOD misschien wel 7 januari kunnen zijn. :? Ennnn we blijven fijn door speculeren... ahum.
Meissie, je bedoelt bij het onderwerp "Hoelang na je MK weer zwanger" toch?
Iemand al iets gehoord van Anntje? Hoop dat het goed is gegaan...
X
Anntje schreef:Lieve meiden,
Wat fijn om te lezen dat jullie aan me gedacht hebben 😊
Maar ik kan jullie geruststellen hoor, we hebben gisteravond het hartje van onze Ukkie zien kloppen 😃 😃 😃
We waren zo happy gisteraaf dat ik er helemaal niet aan gedacht had om jullie op de hoogte te stellen, en vandaag moest ik werken dus sorry...
Ik ben 4 dagen teruggezet, dus nu 8wk3d, maar de uitgerekende datum, 29 juli, heeft de vk niet aangepast. Nou ja, we zien wel, 22 jan hebben we de termijnecho.
Onze kerst kan iig niet meer stuk, we gaan het direct aan onze families vertellen. Ben dus weer een paar dagen minder op het forum, dus bij deze alvast hele fijne kerstdagen toegewenst voor iedereen!
Liefs Anntje
leike schreef:hallo meiden
had even een paar vraagjes. heb 2 weken geleden een VMK gehad bij een zwangerschap van 5 weken. Geen curretage gehad. Nu vroeg ik me af hoe lang t gemiddeld bij jullie heeft geduurd voordat jullie weer voor de 1e keer menstruatie hadden?
En hebben jullie gewacht met klussen tot na deze menstruatie of zijn jullie direct weer opnieuw begonnen. Ik vind t wel moeilijk om te beslissen wanneer we weer moeten beginnen, te meer omdat t nu zo moeilijk te bepalen is wanneer je eisprong is en dus ook (mocht ik zwanger worden) wanneer ik kan testen etc
De VK zei namelijk dat ik bij een volgende zwangerschap langs mocht komen met 7 weken voor een extra controle-echo maar dat is dan moeilijk te bepalen..
Hoe hebben jullie dit aangepakt?
alvast bedankt
En voor iedereen: vrolijk kerstfeest!!!!
ik kreeg curretage ivm nabloeding, na 33 dagen werd ik weer ongi. Heb niet gewacht met klussen, toen we zin hadden en de bloeding was gestopt zijn we er weer voor gegaan... doe wat goed voelt meis!
Liefs
tweety1982 schreef:hey miek leuke foto zeg 😊
Met jootje is alles goed ze was wegens omstandigheden niet online, maar met haar en de beeb is alles goed 😊 gelukkig!!!
het is rustig op hyves 😊 haha
Dodo schreef:Ik heb onze boom al voor Sinterklaas gezet! Vind het zo gezellig! En we vierden het bij ons thuis met de hele familie. Heb drie zussen en de oudste heeft 2 kids. Eentje nog klein en die vindt dat dan zo leuk!
Dus ik geniet gewoon een beetje langer!
miek4 schreef:Trouwens een paar meiden al een tijdje niet gezien hier!? Jootje, VickyC, misslola, framboosje...
Hoop dat alles goed gaat met ze en dat ze heerlijk van de kerst aan het genieten zijn!! Was misslola niet op vakantie??
Anntje schreef:miek4 schreef:Trouwens een paar meiden al een tijdje niet gezien hier!? Jootje, VickyC, misslola, framboosje...
Hoop dat alles goed gaat met ze en dat ze heerlijk van de kerst aan het genieten zijn!! Was misslola niet op vakantie??
misslola is idd op vakantie.. Op het juli topic schreef ze vanmorgen dat ze nog een paar dagen aan het genieten was in een zonnig Bali. Dus die zullen we denk ik volgende week wel weer zien
huisvrouw42 schreef:1981, gefeliciteerd!!! Super dat jullie gaan trouwen.. Ik ben in 2006 ook met kerst gevraagd, we zijn in aug 2007 getrouwd! Heel veel plezier met plannen, is echt super leuk om te doen!
Zat net ff te rekeken, met de verjaardag van mn man ben ik over de 12 weken heen.. we vieren het waarschijnlijk samen, ik ben 2 weken later jarig, en dan kunnen we het gelijk aan iedereen vertellen als alles goed gaat! Wordt ik alweer 25.....
Verder nog leuke plannen op 2e kerstdag??
Liefs
leike schreef:he meiden
@tweety: ik hoop dat je toch nog een fijne avond hebt gehad. Echt balen als je familie zo niet-begripvol is.
@miek: toch nog een beetje kunnen slapen?
Ik heb net maar nog een test gedaan om te kijken of alle zwangerschapshormonen eruit zijn. En hij was idd negatief. Stom genoeg ben ik daar heel erg blij om!
T is nu 2 weken na mijn MK en ben blij dat ik nu verder kan. Gisteravond ook weer voor de 1e keer geklust na mn MK. Voelde zo goed. heb bij god geen idee wanneer mijn eisprong is...deze voel ik eigenlijk nooit. Maar wil er ook niet te veel mee bezig zijn. Was de vorige keer ook "gewoon"zwanger zonder er te veel op te letten.
in ieder geval bedankt voor jullie luisterend oor
Liefs
Suuzje schreef:Ah Miek, wat kl*&t#... heb je altijd al ongi verschijnselen (steken in baarmoeder) een paar dagen voordat je ongi moet worden? Ik had dat juist die maand dat ik zwanger was, normaal had ik nooit al een ongi gevoel in de dagen voor mijn ongi. Maar ja, dat is natuurlijk bij iedereen anders...
Nou ja, ik hoop écht dat je te vroeg was met testen en dat je er met je gevoel gigantisch naast zit! 😉
Nootje, wat fijn dat je zo snel en netjes op tijd ongi bent geworden! Goh, dat voelt tegenstrijdig om te zeggen met bovenstaand bericht... :oops:
Hoe gaat het nu verder met je? Ga je nu weer proberen, of wacht je nog even?
Maj schreef:hallo allemaal,
@de meiden die zwanger zijn gefelicitieerd,
@ diegene die een mk hebben gehad, welkom, hier kan je je verhaal kwijt
1981 gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk, een goed idee om ook nog iets anders te doen om naar uit te kijken. Wij doen dat nu ook, als ik aanstaande zomer niet zwanger ben gaan wij op vakantie naar amerika.
Verder loopt hier alles rustig, het enige probleem is dat ik nu al 3 weken ongesteld ben, maar ja de medische molen loopt, hopelijk komt daar iets uit.
Maj schreef:Tja het is vooral lastig omdat ik dus nu niet verder kan, ik zou nog een uitstrijkje moeten laten maken maar ja, dan mag ik geen bloed meer verliezen.
Het is ook lastig te benoemen, ik noem het menstruatie maar het is eigenlijk gewoon licht bloedverlies...
vriendlief vind dat ik naar de dokter moet, eigenlijk heeft ie gelijk, maar ik heb de afgelopen tijd al zoveel artsen gezien en tja dadelijk is het bloeden gestopt als ik er kom...
sendenbaska schreef:hoi meiden,
hoe bepaal je je ovulatie na een curretage?
bijv ik ben 4 dec gecurreteerd wanneer zou mn ovulatie dan zijn??