miek4Oud lidBerichten: 3.093Lid sinds: 20 augustus 2009
Laat die eieren maar komen :mrgreen:
sofi schreef:goedemorgen meiden!!! hoe is het met jullie... Mag morgen testen :D
nanzje schreef:ff mijn ei kwijt hoor(grappige woordspeling)
een zogenaamde vriendin sprak me aan op msn om te vertellen dat ze naar de verloskundige is geweest ze is nu 7 weken..(gelijk aan hoever ik zou zijn geweest)
en alle details aan toe van hartje kloppen tot de grote enzo..
nu ben ik hartstikke blij voor haar hoor..maar als de situatie omgekeerd was en zij een maand geleden een miskraam had gehad,had ik nooit zo in details getreden.ze snapt toch wel dat dat mij pijn doet.jeetje nog geen 2 dagen na mijn miskraam wreef ze me in dat ze zwanger was zonder bloedingen enzo 😮 ..ik geloof dat ik deze zogenaamde vriendin maar ga verwijderen,tis geen concurrentie..en steeds maakt zij het er weer van,bah..elk misselijkheidje meld ze aan me,hoewel ze hiervoor weken niet tegen me praatte en nu update ze me elke dag..
nanzje schreef:volgens mij wel 1981!
als je om de dag klust,zit het altijd wel goed toch?
mijn lichaam houd me sinds de mk voor de gek,dat gevoel heb ik tenminste.ik hoop dat alles weer op orde is,
zwangerschap zal ik n u niet uitsluiten,maar ik heb ook niet het gevoel dat ik zwnger ben.ik hoop dat ik snel mijn cyclus terug heb dan weet ik tenminste weer dat het werkt!
Jannebo schreef:@ 1981 en jannie: Temperaturen heb ik niet zoveel zin in.... Twee keer per week gaat bij mij om 5.00 uur de wekker.... 😮
en dat ga ik de rest van de week niet doen. Vriendlief ziet me aankomen.
Gister een ovu test gedaan: negatief. Gisteravond geklust... 😂 , vanmorgen weer een ovu-test en positief. Dus of vandaag of morgen komt mijn ei! Misschien vanavond toch nog maar even klussen? Wat zouden jullie doen?
Ik ga deze aankomende 2 weken niet hopen, denk ik... Dan gaat het fout. Volgens mij als mijn borsten zeer gaan doen, ben ik zwanger... Dat had ik vorige keer namelijk heel erg!
nanzje schreef:jannebo ik kan het me voorstellen dat je je zo voelt..
ik denk dat je een gevoel hebt dat jee en race moet winnen..
nanzje schreef:ik ga heel hard voor je duimen dat je snel een positieve test in handen heb..
je frustratie snap ik wel hoor!
jij hebt niet zoveel tijd meer,tenminste zo een gevoel heb je!
en mannen zien dat denk ik niet zo haha..
forceren helpt idd ook niet maar nogmaals ik snap je wel!
nanzje schreef:@ tamke
ja lkkr is dat ff vrouw voelen..
ik heb me ook na mijn mk nutteloos gevoeld,heel raar.ik verweet mezelf dat ik niet eens een kind meer kon dragen!
nu heb ik het gevoel dat ik liever gister als vandaag zwanger wilt zijn.maar alles op zijn tijd.
Tamke schreef:Hallo allemaal!
Wij hebben 2 weken geleden te horen gekregen dat we n miskraam hadden en vorige week ben k gecuretteerd. Wij willen nu nog de eerste echte menstruatie afwachten en dan gaan we weer klussen!
De afgelopen week voelde k me echt belabberd, niet alleen door de ingreep maar mijn zelfbeeld was gewoon ineens totaal anders. Intimiteit is ineens totaal anders, k voelde me gewoon niet meer vrouwelijk.....sexy. Heb de afgelopen week wel 30 keer gevraagd aan mijn ventje of hij me nog wel aantrekkelijk vond, tot ergernis van hem natuurlijk! Belachelijk eigenlijk he mja hoe schakel je zulke gevoelens uit......
Ik ga vandaag proberen er een einde aan te maken met die gevoelens.....ik heb me nagels weer verzorgd, me gezicht en me zelfs vanmiddag n nieuw jurkje gekocht. Vanavond ga k ff met me mannetje mee na het tafelvoetbal en heb echt zin om me weer s " vrouw" te voelen dus tut me vanavond weer eens ouderwets op!
Zodat we hopelijk weer die verliefdheid en verlangen na elkaar hebben als voorheen, en dan bedoel k eigenlijk helemaal niet dat we niet meer van elkaar houden of dat k me ventje nie vertrouw ofzo, tja het is moeilijk uit te leggen maar ik hoop dat iemand mij hier begrijpt....
X Tamke!
maria11 schreef:dank je wel nootje, moest heel hard huilen toen ik het las 😢 Je bent lief.
Probeer ook heel stoer alles van mij af te schrijven maar ben emotioneel nog een natte gevulde koek. Stapje voor stapje probeer ik weer normaal te gaan functioneren maar heb voor mijn gevoel nog zo'n weg te gaan. Ik wou dat ik een winterslaap kon gaan houden, en over een maand of drie pas weer wakker werd, ken je dat gevoel?
maria11 schreef:ja lastig inderdaad..
Eigenlijk knalt zo'n eisprong altijd wel van de test af, welk merk ovutest gebruik je? gebruikte je die ook voor je mk? en hoe zagen de positieve testen er toen uit?
want als ze voorheen duidelijker waren vermoed ik dat je ei nog moet komen..
maria11 schreef:
Ik ben niet direct aan het weekend toe maar dat komt ook doordat ik nog niet aan het werk ben. Volgende week ga ik ook nog niet werken, bloed nog steeds na van de bevalling.. Dus hier nog geen weekendgevoel 😉
en jij? nog leuke dingen doen?