1981 schreef:BiBI76 schreef: Jannie; lange werkdag al overleefd. Fijn weekedn in Drenthe, het weer zit iig mee. Klus ze naast je schoonouders, hihi :oops: ;)
Hahahahahahaha.............................ook namens mij!! 😂 😂
😛 😛 :mrgreen: :mrgreen:
Moest net erg lachen om jullie opmerkingen!!
Nou ja, klussen dus niet, maar hopelijk wel een leuk weekend!
Heb vaak moeite met mijn schoonvader, maar m'n schoonmoeder, -zusje en zwager zijn erg gezellig. We hebben een huisje met z'n allen, met 3 kleintjes. En we zijn samen met anderen van de familie, die ook een huisje hebben. Zondagavond weer terug, dan ben ik weer hier!
Als ik net zoveel bij moet lezen als vanochtend.. 😮
Tam, gefeliciteerd!! Super! Fijn dat je beter weet wat er de eerste keer misging, dat geeft toch wat zekerheid.
1981: ook wel fijn dat de ronde nu voorbij is! Denk toch dat de afspraak bij de gyn heel goed is - het is toch gek dat je cyclus nu steeds langer wordt ipv normaler na de mk.
maria, weet ook niet hoe je die melk kan verklaren. Ik had wel toen ik weer zwanger was (van de mk) al heel snel dat er weer melk uit mijn borsten kwam (was in sept. gestopt met de bv., en testte begin december weer positief). Hoop dus voor je dat het een goed teken is! Maar pas op, je lichaam kan rare dingen doen na een zwangerschap / vroeggeboorte.
Rakker: zou idd fijn zijn als je snel een positieve test hebt, want anders wordt het weer een aardig lange ronde. Wel goed dat jullie het mooie klusschema ook vol kunnen houden. Wij gaan daar zondagavond ook maar aan beginnen! En morgen / zondag met de ovutesten, op dag 12/13.
mcm: knap dat het je lukt om naast je werk ook nog aan je proefschrift te werken. Ik had ooit plannen in die richting, maar ben nooit zover gekomen toen ik eenmaal werkte. Leuk, een reisje! Heb je ook nog tijd om dingen te gaan bekijken daar?
Nanzje, veel succes vandaag! Snap wel dat je er tegenop ziet, want het is nooit prettig in die beugels te liggen. Hopelijk kan de gyn je helpen en kom je er met een goed gevoel vandaan.
Ben nu op m'n werk - tijdens een uur dat de leerlingen zelfstandig moeten werken, en ik daar toezicht op moet houden. :oops: De ouderavond gister ging goed, was wel pas om 22:30 thuis en ben nu erg moe - ik slaap vaak slecht na een ouderavond, na al die gesprekken achter elkaar.
Wel lekker weg straks, en ben hier dus zondagavond pas weer. Succes allemaal, en ook een fijn weekend! Het wordt lekker zonnig gelukkig, alleen niet zo warm. We gaan in elk geval lekker zwemmen met ons zoontje, want dat vindt hij erg leuk.