elmootje21 schreef:hoi allemaal.
ik heb even een vraagje: als je je eisprong heb dan kun je toch ook last hebben van je borsten?
weet iemand hoelang dit ongeveer kan duren,en of je ook nog andere klachten ervan kunt hebben?
mijn cyclus is namelijk nog een beetje onregelmatig. dus ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is.
maar ik heb nu ongeveer al 2 weken ofzo last van mijn borsten. dus vandaar dat ik even vraag of er mensen zijn die dit weten. en ook over de andere klachten.
dank je wel alvast.
groetjes
Hallo, als je een eisprong krijgt of hebt lijkt het wat op menstruatieklachten. last van je borsten, buikpijn enz.
Sommige vrouwen hebben dat zo erg dat ze niet eens kunnen lopen, zoals ik dus hi.
Mijn eisprong in mijn geval op aanstaande zaterdag volgens de berekening, heb nu al wat last van een trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Als je heel goed naar je lichaam luisterd kom je er vanzelf achter hoe je lichaam werkt.
Ik hoorde weleens dat sommigen het eitje wel eens voelt knappen(vrij kwam) dat heb ik zelf volgens mij nog nooit gevoel maar ik hou dus nu een kalender bij en ja idd heb telkens tegen die tijd wat kramp en na die bewuste dag is het weg.
Als je een gevoel hebt dat die dag er aan komt doe dan eens een ovulatietest dan weet je het zeker. Je zei dat je een onregelmatige menstruatie hebt, dan is ook dit mijn advies hou het mij en reken het gemiddelde uit als dat mogelijk is.
Heel veel succes. liefs Andrea