Hoi
nee klopt hoor, zwanger worden geen probleem zwanger blijven punt 2 😢
ja en mijn zoontje is blijven zitten tot 39,5 weken ongelooflijk 😃 , had totaal nog geen weeen activiteit, maar toen ik de keizersnee kreeg, zat hij voledig klem, had zelf een blauw oog is wel goed gekomen hoor, maar ze moesten hem er wel uitduwen en dat met een kiezersnee 😂 😂 😂 😂 😂 😂 , eerst had anestesist nog grapje met me van in meest extreme geval roepen ze mij erbij om te helepen en hij moest helepn 😂 😂 😂 .
Toen hij eruit was zei de gyn dat het erger was dan hij dacht en het een groot wonder was dat hij nog niet zich had aangekondigt.
Ook is er nu gezegt omdat de afeijking erger is dan in 1e instantie werd gedacht ik nog beter onder controle kwam al had hij er wel vertrouwen in omdat mijn zoontje wel voldragen was.
Probleem 2 tweelingen zitten in de familie en ik van zelf al 2 x zwanger geweest van een 2 ling (mijn zus heeft ook een 2 eiige) dus hoop op 1, maar ook daar zag hij geen probleem in alleen dat mijn controle dan echt heel regelmatig moest en ik erg rustig aan moest doen.
Bij mijn vorige zwangerscha heb ik gewerkt to 4 weken voor de bevalling en ik heb een staand beroep, ik moet veel tillen sjouwen bukken en lopen, ongelooflijk he dat het toch zo goed is gegaan, al ben ik wel geschrokken en ook mijn baas dat wanneer ik weer zwanger word er direkt rust vooral in het begin en eind word toegezegt, nou dat word wat is niks voor mij, maar is belangrijk voor de baby, maar we zien wel, misschien valt het weer mee 😃
Ook heb ik last van Hypomobilitiet, waarbij bekkeninstabiliteit meer gewoon dan uitzonderlijk is en ongelooflijk maar geen problemen mee gehad, wel af en toe echte steken of na het zitten 5 minuten opwarmen mits ik kon lopen, maar dan ging het wel weer, grappig he, ondanks die 2 problemen heb ik een top zwangerschap gehad nadat het bloeden was afgelopen.
Goh wat weer een lang verhaal,hoop niet dat ik je verveeld heb.
JIj gaat eerst nog even wachten met klussen begrijp ik? Of wil je het toch wel proberen direkt weer?
Hoop dat je snel zwanger bent vooral wanneer je nog geen kids hebt is een miskraam een enorme klap, tenminste zo heb ik het zelf ervaren vond mijn 1e toen ik nog geen kindje had heel erg, maar jij krijgt wel een kindje hoor en achteraf viel het dan wel mee, maar het moet eerst achteraf zijn eerder heb je niks aan dit soort praatjes voor jezelf dan.
Meisje 19 wat een stomme arts zeg!! Blijf er van balen voor je en ik hoop dat jij snel kunt zeggen dat je zwanger bent.
Trouwens de gyn heeft ook een afwijking in mijn eierstokken gevonden, maar heeft er geen moment over gehad dat het de vruchtbaarheid belemmert, dus hoop voor jou ook niet