liefje2 schreef:hey
marieke en meldena ik ga voor jullie duimen dat het raak is. En meldena succes met je mannetje laat hem maar snel weer opknappen...dat is belangrijker.
Ja ik had gehoopt dat het raak was maar ik had me er nog niet te veel opvast gepind dat het daadwerkelijk zo kon zijn dus de teleurstelling was eigenlijk niet echt groot. Onbewust weet je toch wel of het wel of niet zo is. Ik wist het eigenlijk niet deze maand maar onbewust wel...nou goed we gaan gewoon vrolijk door. De volgende maand ga ik proberen om er niet teveel mee bezig te houden we hebben het druk genoeg in elk geval dus zullen we zien. Vannacht gedroomd dat ik een positieve zw. test had.....echt grappig hahahaha
Finaly voor jou maandag ook een spannende dag dan heb je een termijnecho toch? Ben benieuwd
En marieke en meldena zo snel mogelijk de uitslag van de test op forum zetten he? We zijn benieuwd
en die iq test ga ik ook nog doen maar 132 is goed hoor!!!
ciao
Ja ik ben benieuwd morgen of ik dan iets kan zien of niet.. zo niet geef ik nog niet op want het is dan zo ie zo nog 3 dagen voor NOD.
Met mijn vriend is het eigenlijk alleen maar slechter gegaan. gister de dienstdoende arts erbij geweest. nja verplichte bedrust... Vanmorgen hield hij het niet. omdat hij toch naar het zkh moest om zijn zaadjes in te leveren liep hij gelijk langs zijn neuroloog.. na een hele strijd kon hij toch later op de dag een afspraak krijgen.
Hij heeft echt extreme pijnen en zal ook geopereerd moeten worden. In de tussentijd krijgt hij morfine...! behoorlijk heftig dus.
Hoop nu dubbel dat het nu raak is want ben bang dat we na zijn operatie onze grootste wens even moeten uitstellen. Hij wil het zolang mogelijk redden.
Ik heb trouwens nagedacht. als ik deze ronde niet zwanger ben. mag ik de volgende ronde testen op 2 maart... de dag van mijn schoonmoeders verjaardag. (ze is 11 juni jl. overleden) zou toch een mooi kado zijn. dus eigenlijk zou ik het niet erg vinden als het nu niet lukt, dan moet het wel volgende maand lukken natuurlijk en dat is met die rug van me vriendje maar de vraag.
liefs melody